{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فصل جدید سریال «نجلا» در غیاب بازیگر اصلی

فصل جدید سریال «نجلا» در غیاب بازیگر اصلی
کدخبر : 4996

روزنامه خراسان نوشت: پس از سریال «بچه مهندس ۴» و «گیسو»، بازیگر اصلی سریال «نجلا» هم در فصل جدید تغییر کرد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، فصل دوم سریال «نجلا» به کارگردانی خیرا... تقیانی‌پور جلوی دوربین رفته و بازیگر نقش اصلی آن سارا رسول‌زاده در این فصل تغییر کرده است. پیش از «نجلا» به تازگی فصل چهارم «بچه مهندس» نیز با تغییر بازیگر اصلی‌اش یعنی روزبه حصاری ساخته شده و فصل دوم سریال «عاشقانه» با نام «گیسو» هم در نمایش خانگی با تغییر اجباری مهناز افشار جلوی دوربین رفته بود. تغییر بازیگر «نجلا» به سود یا ضرر سریال تمام خواهد شد؟

جدایی بر سر اختلاف نظر

معمولا بازیگران به دلیل اختلاف بر سر مسائل مالی، تداخل کاری یا به توافق نرسیدن با تهیه‌کننده و کارگردان درباره مسائل مختلف، در فصل دوم یا سوم سریالی از آن پروژه جدا می‌شوند اما درباره سریالی مانند «گیسو» موضوع فرق می‌کرد. به دلیل حضور مهناز افشار در خارج از ایران و حواشی وی، سازندگان ناچار بودند با تغییر قصه، بازیگر دیگری را جایگزین او کنند. علت جدایی روزبه حصاری از «بچه مهندس» به صورت شفاف و روشن اعلام نشد. سعید سعدی تهیه‎‌کننده سریال در متن انتشار خبر جدایی این بازیگر، «درخواست‌های نامتعارف و غیرحرفه‌ای» را دلیل این اتفاق اعلام کرد. حصاری هیچ واکنشی نشان نداد و مدتی بعد در ویژه‌برنامه نوروزی «فرمول یک» گفت که تمایل ندارد درباره این موضوع صحبت کند. در سریال «نجلا» نیز فعلا دلیل جدایی سارا رسول‌زاده و جایگزین شدن محیا دهقانی مشخص نیست و تهیه‌کننده سریال در گفت‌وگو با صبا، فقط از وقوع این تغییر خبر داده است.

بازیگران کم‌کار در «نجلا» و «بچه مهندس»

در هردو سریال «نجلا» و «بچه مهندس» به جای بازیگر اولیه سریال از چهره‌هایی استفاده شد که چندان پرکار نبوده‌اند. محیا دهقانی که قرار است نقش «نجلا» را به جای رسول‌زاده ایفا کند، مجموعه «قهر و آشتی»، «پایتخت 4» و «همبازی» را در کارنامه سریال‌های تلویزیونی خود دارد. «قهر و آشتی» و «همبازی» سریال‌های پربیننده‌ای نیستند و احتمالا مخاطبان این بازیگر را با نقش «سوسن» در «پایتخت 4» به یاد دارند. محمدرضا رهبری که با سریال «میوه ممنوعه» شناخته می‌شود، نیز بیشتر نقش‌های فرعی را در سریال‌های تلویزیونی بازی کرده است. هانیه توسلی که به جای مهناز افشار در «گیسو» ایفای نقش کرد، موردی استثنا ست.

تاثیر منفی و مثبت غیبت بازیگر

طبیعی است که تغییر بازیگر نقش اصلی یک سریال، آن مجموعه را با مشکلاتی روبه‌رو خواهد کرد اما این موضوع به کیفیت قصه سریال در فصل جدید و بازی چهره جدیدی نیز که به پروژه اضافه می‌شود، بستگی دارد. هنوز بازی محیا دهقانی را در نقش شخصیت «نجلا» ندیده‌ایم و نمی‌توان قضاوت کرد، اما سازندگان سریال تلاش کرده‌اند از جهت ظاهری، بازیگری را جایگزین سارا رسول‌زاده کنند که تا حدی به او شباهت داشته باشد. حضور محمدرضا رهبری به جای روزبه حصاری نیز لطمه مهمی به «بچه مهندس» نزد و طولی نکشید که مخاطبان او را به عنوان شخصیت «جواد» پذیرفتند. با این حال غیبت مهناز افشار و جایگزینی هانیه توسلی تاثیر منفی بر سریال «گیسو» داشت. سناریوی جراحی پلاستیک «گیسو»، غیرمنطقی و غیرقابل باور بود و واکنش منفی مخاطبان را به دنبال داشت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها