{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جیمز باند سریال می‌شود؟

جیمز باند سریال می‌شود؟
کدخبر : 5340

یکی از تهیه‌کنندگان سری فیلم‌های جیمز باند اعلام کرد که آنها برای سینما فیلم می‌سازند و پروژه ساختن سریال منتفی است.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، فیلم "وقتی برای مردن نیست" (No Time to Die) بیش از یک سال قبل قرار بود در سالن‌های سینمای سراسر دنیا اکران شود، اما پاندمی باعث شد که آخرین نقش‌آفرینی "دنیل کریگ" در این چندگانه به پاییز امسال موکول شود.

"مایکل جی. ویلسون" که از فیلم "مونریکر" (Moonraker) تاکنون تهیه‌کننده چندگانه بوده، در مصاحبه جدیدی با "توتال فیلم" از آینده "جیمز باند" گفته است: "تا وقتی این فیلم نگذرد سخت می‌توان به آینده فکر کرد. ما فقط می‌خواهیم این فیلم و دنیل را گرامی بداریم و بعد وقتی که آرامش برقرار شد، به دورنمای چندگانه نگاه کنیم و ببینیم آینده چگونه خواهد بود. هرچند ما در طول ۱۸ ماه گذشته متوجه شده‌ایم که آینده را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. بنابراین باید آرام گرفت و اندیشید."

سال آینده شصتمین سالگرد اکران چندگانه باند است و شش دهه از فیلم "دکتر نو" (Dr. No) می‌گذرد. در ماه می گزارش شد که آمازون در حال مذاکره با ام‌جی‌ام است تا این استودیو را به همراه تمامی دارایی‌هایش با قراردادی ۸.۴۵ میلیارد دلاری خریداری کند. انتظار می‌رود این قرارداد تا پایان سال ۲۰۲۱ نهایی شود.

به گزارش 30نما، "جان لوگان" نویسنده نامزد اسکار که سابقه کار بر روی فیلمنامه‌های "اسکای‌فال" (Skyfall) و "اسپکتر" (Spectre) از چندگانه "جیمز باند" را دارد، مقاله‌ای برای "نیویورک تایمز" به نگارش درآورده و در خصوص فروش استودیوی ام‌جی‌ام به آمازون اظهار نگرانی کرده است. لوگان می‌نویسد: "چه می‌شود اگر گروه کوچکی از افراد بگویند که تمایل ندارند باند را در حال نوشیدن مارتینی ببینند؟ یا اینکه شمار زیادی را به کشتن دهد؟ یا اینکه لهجه انگلیسی او کمی نامأنوس است، بنابراین ممکن است که آمریکایی‌های بیشتری برای بازاریابی به فیلم اضافه شوند؟"

بدون تردید آمازون به تولید سریال بر اساس "جیمز باند" بی‌علاقه نخواهد بود. "باربارا بروکلی" دیگر تهیه‌کننده چندگانه در پاسخ به این پرسش که آیا به تولید سریال "جیمز باند" پاسخ منفی خواهد داد یا نه می‌گوید: "ما فیلم می‌سازیم. برای سینما فیلم می‌سازیم. این کاری است که انجام می‌دهیم." ویلسون اضافه می‌کند: "۶۰ سال است که در مقابل این پیشنهاد مقاومت کرده‌ایم."

"وقتی برای مردن نیست" به کارگردانی "کری فوکوناگا" است که باید ۸ اکتبر در سالن‌های سینمای آمریکا اکران شود.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها