{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال «فیلم کتاب» به «وطن» تغییر نام داد

سریال «فیلم کتاب» به «وطن» تغییر نام داد
کدخبر : 5766

سریال جدید پوریا ضیایی که پیش از این «فیلم کتاب» نام داشت به «وطن» تغییر نام داد و قرار است به زودی ضبط خود را شروع کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، سریال جدید پوریا ضیایی که پیش از این «فیلم کتاب» نام داشت به «وطن» تغییر نام داد. ضیایی تهیه کنندگی این سریال را نیز به عهده دارد و موسسه هنر و سینما مجری طرح آن است.

«وطن» این روزها در حال گذراندن مراحل پیش تولید است و به زودی ضبط خود را شروع می‌کند.

پوریا ضیایی، سال گذشته ساخت هفت فیلم کوتاه به نام‌های «بیخ»، «عینک دودی»، «آن شب»، «خراش»، «خون بس»، «ناآرام» و «امتداد» را در پرونده کاری خود ثبت کرده است. همچین فیلم سینمایی «سکته مغزی» و «این فراخوان مورد تائید نیست» برای گروه هنر و تجربه و فیلم تلویزیونی «پیدا و پنهان» آثاری هستند که ضیایی کارگردانی آن‌ها را به عهده داشته است.

مجموعه تلویزیونی «وطن» به کارگردانی و تهیه کنندگی پوریا ضیایی در فصل اول، زندگینامه شهدای ایران را در ۵۰‌ قسمت نشان می دهد.

قسمت اول از «وطن» برگرفته از کتاب مجید بربری زندگی شهید مجید قربان خانی و نوشته کبری خدابخش دهقی است. نقش مجید بربری را فریبرز یوسفی به عهده دارد و قرار است در شهرک دفاع مقدس جلوی دوربین برود‌.

در خلاصه قسمت اول این سریال آمده است: «مجید بخاطر محرم و اربعین و کربلا دیگر نمی خواست شبیه قبل باشد، دلش خواست توبه کند و کاری کند که آدم دیگری شود و جز مدافعان حرم شود…»

تعدادی از عواملی که در این سریال همکاری دارند عبارتند از: بازیگردان: داریوش موحد، دستیار تولید: اسماعیل رنجبر، دستیار تهیه: هاکان نجفی، انتخاب بازیگر: مهدی امینی خواه و اسلامعلی کوچکی امور هماهنگی رسانه ها است و عوامل دیگر به زودی در اختیار رسانه قرار خواهد گرفت.

قسمت دوم و سوم این اثر بعد از دریافت مجوزهای لازم به زندگی شهید محمود کاوه و شهید محمد جهان آرا خواهد پرداخت که برگرفته از کتاب «یادگاران» از انتشارات بنیاد روایت فتح است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها