{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«الف دزفول» با عادی شدن شرایط جلوی دوربین می‌رود

«الف دزفول» با عادی شدن شرایط جلوی دوربین می‌رود
کدخبر : 5838

یک تهیه‌کننده معتقد است که دولت باید از کارهایی که با بودجه کم تولید شده‌اند، حمایت کند.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، محسن علی‌اکبری تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: تصمیم داریم بعد از عادی شدن شرایط ویروس کرونا سریال «الف دزفول» به کارگردانی مرجان اشرفی‌زاده را در ژانر دفاع مقدس جلوی دوربین ببریم. سریال «الف دزفول» درباره مقاومت مردم دزفول در مقابل موشک‌باران عراق است و داستان آن سال های ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۵ را به تصویر می‌کشد.

او افزود: کار کردن در شرایط کرونایی ریسکی بزرگ است و جان همکاران را با خطر مواجه می‌کند به همین دلیل اولویت‌مان سلامتی عوامل است، گروه‌هایی که در این ایام کار می‌کنند با آسیب‌های جدی مواجه شده‌اند برای مثال فوت هنرمند ارزشمند کشورمان علی سلیمانی که برای همه‌مان دردآور بود.

این تهیه‌کننده درباره تبعات توقف و کندی روند تولیدات خاطرنشان کرد: کم بودن تولید باعث شده است محرم امسال شبکه یک سیما برای بار سوم سریال «دیگری» را پخش کند. این معضل امری اجتناب‌ناپذیر است و مردم نیز درک خواهند کرد که کار کردن در شرایط فعلی جان عوامل سینما را با خطر مواجه می‌کند.

دوربین بیسیم بلورمز مدل Blurams S15F | بهترین قیمت بازار | دوربین 98

دوربین بیسیم بلورمز مدل Blurams S15F | بهترین قیمت بازار | دوربین 98

مشاهده

yektanet-logo-sign

تبلیغ

تهیه‌کننده «آرمان‌شهر» عنوان کرد: می‌بینیم که گروه‌های تولید در حوزه پلتفرم‌ها به کار خود ادامه می‌دهند چراکه بخش خصوصی مسئولیت آن را برعهده دارد اما در آنجا هم اتفاقات ناخوشندآیندی در حال رخ دادن است برای مثال می‌توان به درگیری مهران مدیری با ویروس کرونا اشاره کرد.

این فیلمساز در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره شرایط اکران فیلم‌های سینمایی مطرح کرد: حجم فیلم‌های آماده اکران این سوال را پیش می‌آورد که چه زمانی قرار است این آثار روی پرده بروند؟ ظرفیت سینماهای ما برای اکران سالانه ۶۰ الی ۷۰ فیلم را دارد، چگونه می‌توانیم ۳۰۰ فیلم آماده نمایش را روی پرده بفرستیم؟

علی‌اکبری در پایان برای بهتر شدن وضعیت اکران پیشنهاد کرد: خوب است فیلم‌هایی که با بودجه پایین تولید شده‌اند از سوی دولت حمایت و خریداری شوند تا از طریق اکران آنلاین در معرض دید مردم قرار گیرند. این امر باعث می‌شود تا فیلمی که در شرایط عادی فروش آنچنانی نخواهد داشت این فرصت را پیدا کند که بدون ضرر مالی به نمایش عمومی درآید.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها