{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«متل قو» برای ۱۰ قسمت ابتدایی درخواست پروانه ساخت داد

«متل قو» برای ۱۰ قسمت ابتدایی درخواست پروانه ساخت داد
کدخبر : 5971

سریال «متل قو» به کارگردانی علیرضا داوونژاد و تهیه‌کنندگی حسن توکل‌نیا در نوبت دریافت پروانه ساخت از سازمان سینمایی قرار دارد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری صبا، سریال «متل قو» به کارگردانی علیرضا داوودنژاد که از چند ماه پیش کارگردان آن از نگارش فیلمنامه و ساخت آن برای شبکه نمایش خانگی خبر داده بود، درحال حاضر منتظر دریافت پروانه ساخت از سوی سازمان سینمایی است. قرار است تهیه‌کنندگی این سریال بر عهده حسن توکل‌نیا باشد.

هم اکنون سازندگان «متل قو» برای دریافت پروانه ساخت ۱۰ قسمت ابتدایی این سریال اقدام کرده‌اند. نکته قابل اعتنا این است که این روزها ساترا نیز به عنوان مرجعی برای دریافت مجوز آثار پلتفرمی محسوب می شود و فیلمسازان ناگزیر برای شروع کار و همچنین نمایش آثارشان از دو مرکز مجزا پروانه بگیرند.

داوودنژاد پیش از این در گفتگو با یکی از رسانه‌ها درباره موضوع «متل قو» توضیح داده بود که این سریال با حال و هوایی اجتماعی و خانوادگی قرار است به پیشینه تاریخی شهر ساحلی متل قو که پیش از انقلاب به دست «جمشید جوانشیر» بنیان گذاشته شد، بپردازد و همچنین روزگار فعلی آن را نیز مورد توجه قرار می‌دهد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها