{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

مدیری به جای حیایی برومند به جای نونهالی در عصر جدید؟

مدیری به جای حیایی برومند به جای نونهالی در عصر جدید؟
کدخبر : 6027

فصل سوم عصر جدید در راه است و احتمالا ترکیب داوران این مسابقه استعدادیابی دستخوش تغییراتی خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایران آرت، فرهیختگان نوشت: اسفند سال گذشته بود که احسان علیخانی با اهدای هدایایی به داوران عصر جدید از آنها تقدیر کرد و از همانجا مشخص شد که این ترکیب دیگر قرار نیست تکرار شود. ترکیبی که البته در طول این دو فصل منتقدانی هم داشت که به هر حال و در نهایت بین مخاطبان پذیرفته شدند. یکی از مواردی که مورد انتقاد اکثر خانمها قرار گرفت تعداد بیشتر داوران آقا بود. انتقادی که هرازگاهی به آن در بین قسمتها پاسخ داده می شد و کنایه هایی توسط رویا نونهالی به آن زده می شد اما آنهایی که دستی بر آتش دارند و از نزدیکان عوامل بودند می گفتند این نسبتی است که در اکثر برنامه ها رعایت می شود و احتمالا هم قرار نیست این نسبت در سری سوم به هم بریزد.

مدیری به جای حیایی؟ برومند به جای نونهالی؟

همه چیز از این جملات شروع شد؛«به نظرتان آقای مدیری داور برنامه بشود خوب نیست. این فصل مجبوریم با داوران عصر جدید خداحافظی کنیم و به اعتقاد من بزرگترهای تلویزیون باید روی آن صندلی‌ها بنشینند. مثل شما و خانم مرضیه برومند که استعدادهای زیادی را کشف کردید و امروز آن‌ها در عرصه هنرمندی می‌درخشند. آقای مدیری احساس می‌کنم جای شما آنجاست حتی اگر من نباشم و محکومید استعدادیابی کنید.» جایی که علیخانی آنقدر با هوش بود تا از فرصت مصاحبه مدیری با خودش در دورهمی استفاده کند و او را در یک عمل انجام شده قرار دهد. بدیهی است که حضور مدیری در هر برنامه ای و مشخصا سری سوم عصر جدید می تواند برگ برنده آن برنامه باشد.جالب اینکه مدیری هم به این پیشنهاد واکنش منفی نشان نداد؛«خیلی دلم می‌خواهد حتماً. اما باید راجع به آن فکر کنم؛ واقعاً خیلی زود پاسخ می‌دهم.»

همین رد و بدل شدن جملات کافی بود تا شایعات زیادی درباره حضور ستاره‌ها در ترکیب داوران شنیده شود. از حضور مهران مدیری به جای امین حیایی یا مرضیه برومند و گوهر خیراندیش به جای رویا نونهالی. گفته می شود که احتمالا شاهد حضور یک کارشناس رسانه یا استاد دانشگاه مشهور بجای بشیر حسینی و یک آهنگساز و خواننده بجای آریا عظیمی نژاد باشیم و حضور حداقل یک چهره مشهور هم قطعی است. هرچند که عوامل این برنامه هرگونه مذاکره و قطعیت در انتخاب ترکیب داوران را رد می کنند و صراحتا می گویند که هیچ مذاکره ای با هیچ فردی تاکنون نشده است.


عصر+جدید

بدیهی است که بخش مهمی از جذابیت این برنامه به ترکیب داورانش مرتبط است و البته که زمان هم میبرد تا مخاطبان با چهار داور جدید ارتباط برقرار کنند. به هر حال عادت و تکرار در حوزه رسانه، مساله مهم و موثری است. احتمالا در چهارپنج قسمت اول سری سوم،هر زمانی که ساخته شود، شاهد مقایسه داورهای جدید با داوران قبلی از طرف مخاطبان باشیم و این هم امری بدیهی است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها