{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهترین سریال‌های کره‌ای با قوی‌ترین نقش اصلی زن

بهترین سریال‌های کره‌ای با قوی‌ترین نقش اصلی زن
کدخبر : 6564

لیست سریال های کره ای که حتما باید ببینید.

به گزارش هنر ام‌روز، به خلاصه‌ای از سریال‌ها اشاره می‌کنیم:


به من بگو چه دیدی

اوه هیون جه کارآگاه با سابقه‌ای است که با مهارت خود، بسیاری از پرونده‌ها را تا کنون حل کرده است اما به یکباره زندگی او با کشته شدن نامزدش توسط یک قاتل سریالی نابود شده و بعد از آن افسرده و خانه نشین می‌شود.

unnamed


مشکلی نیست که خوب نباشی

داستان این سریال درباره مردیه که به عنوان مددکار در بخش روانپزشکی کار می‌کنه و زنی که نویسنده کتاب کودکانه  و از اختلال شخصیت ضد اجتماعی رنج می‌بره. داستان مردی که عشق رو انکار می‌کنه و زنی که عشق رو نمی‌شناسه.

Its-Okay-to-Not-Be-Okay-2020


 آقای آفتاب

داستان حول پسر جوانی است که در یک خانواده خدمتکار هست و زمانی که آمریکا به کره لشکرکشی کرد، به دنیا آمد. او به آمریکا مهاجرت می‌کند و چندین سال بعد به عنوان افسر نیروی دریایی آمریکا به کشورش بازمی‌گردد.

1533362959464244


 پادشاه سلطنت ابدی

این داستان درباره دو جهان و دو دنیای موازی با یکدیگر است. یکی از جهان‌ها متعلق به دنیای مدرن امروز است و جهان دیگر متعلق به دوران امپراطوری کره است که توسط پادشاه لی گون، اداره می‌شود.

The-King-Eternal-Monarch-TV-Series-2020


جستجو

به تامی مدیر یک شرکت اینترنتی است. او موفقیت کاری را به مادر یا همسر بودن ترجیح داده است، از طرفی پارک موگون دهه بیست سالگی‌اش را می‌گذراند و موسیقی‌دان با استعدادی است که آهنگ بازی‌های ویدئویی را می‌سازد.

نقد و بررسی سریال کره ای جستجو یا سرچ از ساناز عزیز |Search: WWW

 

 هیچکس نمی‌داند

چایونگ جین کارآگاهی است که نوزده سال پیش دوست خود را در یک جریال قتل سریال از دست داد، اما از آن موقع یونگ جین دچار حس گناه شده، پس بعد از نوزده سال دوباره پرونده قتل سریالی را باز کرده و به دنبال قاتل می‌گردد.

unnamed (2)

 

 هتل دل لونا

در این سریال بیشتر ماجرا حول محور هتل دل لونا می‌چرخد. جانگ مان وول برای هزاران سال از این هتل محافظت کرده و کارهای آن را انجام داده است و در حال حاضر هم به این شغل مشغول است.

mov_srl_25268_1-b


 بی خانمان

داستان در مورد مردی به نام چا دال گون است که زندگی آرام و ساده‌ای دارد اما بر اثر اتفاقات غافلگیرکننده‌ای که نزدیک بوده جان خود را از دست بدهد و ناخواسته وارد توطئه‌هایی می‌شود که مسیر زندگی‌اش عوض می‌شود.

frgtst5nqb6m


 وینچنزو

ارک جو هیونگ به فرزند خواندگی گرفته شده و همراه خانواده‌اش به ایتالیا می‌رود و به عنوان یک وکیل و مشاور مافیا فعالیت می‌کند اما به دلیل به وجود آمدن جنگ میان گروه‌های مافیایی مجبور می‌شود به کره جنوبی فرار کند.

سریال-وینچنزو-چند-قسمت-است-خلاصه-داستان

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها