{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

طوفان کره‌ای در نتفلیکس

طوفان کره‌ای در نتفلیکس
کدخبر : 6983

«بازی مرکب» در مسیر تبدیل شدن به پربازدید‌ترین سریال تاریخ نتفلیکس!

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از سینمادیلی، پدیده‌ی جدیدی از کشور کره جنوبی دنیای سریال‌ها را درنوردیده، در حالی که به تازگی نتفلیکس آماری از سریال‌های خودش ارائه داده و ۳ سریال «بریجرتون»، «لوپین» و «ویچر» در صدر لیست سریال‌های این پلتفرم هستند، حالا یک سریال کره‌ای شاید به زودی تمام این آثار را پشت سر بگذارد.

«بازی مرکب» با تم ترسناک و هیجانی خود شباهتی به آثاری مانند «بازی‌های گرسنگی» دارد. فیلم روایت گروهی از افراد به شدت مقروض و بدهکار در کره جنوبی که به داخل یک تورنمنت بازی‌های کودکان کشیده می‌شوند که عواقب بسیار مرگباری دارد و جایزه نهایی ۲۷ میلیون دلاری در انتها انتظار تنها یک نفر را می‌کشد بازی‌هایی از جمله: مجسمانه و تیله بازی و ورژن خشنی از گرگم به هوا!

تد ساراندوس مدیر عامل نتفلیکس گفته:«این سریال به طور حتم پرطرفدارترین سریال غیرانگلیسی ماست. و احتمال بسیار زیادی دارد که به پربازدیدترین سریال تاریخ نتفلیکس بدل شود.» این آمار در حالی است که این سریال تنها ۴ روز است که منتشر شده. آمار نتفلیکس اما بر اساس این است که در ۲۸ روز اول انتشار چه میزان بازدید از یک سریال انجام می‌شود و فعلا فصل اول سریال بریجرتون با ۸۲ میلیون بازدید مقام اول را در دست دارد. استقبال بالای این سریال نشان قدرت روزافزون سریال های غیرانگلیسی در پلتفرم نتفلیکس دارد، قبلا هم استقبال از سریال هایی مانند «لوپین» و «سرقت پول» نتفلیکس را به شدت تشویق کرده که نگاهی ویژه به سرمایه گذاری در آثار غیرانگلیسی داشته باشد.

سی

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها