{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اولین عکس از گریم هومن برق نورد در «ساخت ایران ۳»

اولین عکس از گریم هومن برق نورد در «ساخت ایران ۳»
کدخبر : 7089

اولین عکس از تست گریم هومن برق‌نورد در سریال «ساخت ایران ۳» به کارگردانی بهمن گودرزی منتشر شد.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری ایلنا، هومن برق نورد یکی از بازیگران سریال  «ساخت ایران ۳» با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تست گریم و اولین عکس خود در این سریال رونمایی کرد.

فصل سوم سریال «ساخت ایران» به کارگردانی بهمن گودرزی، تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین حسینی و نویسندگی امیر عربی که چندی پیش پروانه ساخت آن از سوی سازمان سینمایی صادر شده بود، دوشنبه ۱۸ مرداد به صورت رسمی کلید خورد و این روزها در حال تصویربرداری است. 

هومن برق‌نورد، امین حیایی و مجید صالحی بازیگران فصل سوم سریال «ساخت ایران» هستند. 

«ساخت ایران ۳» مانند ۲ فصل گذشته خود ژانری کمدی دارد و با توجه به اعلام سازمان سینمایی حداقل دارای ۲۰ قسمت است. مجید گل‌سفیدی مدیر فیلمبرداری این اثر است. 

گودرزی پیش از این ساخت فیلم‌های «شیش و بش»، «آتیش بازی» و «ثبت با سند برابر است» را در کارنامه دارد و «ساخت ایران» نخستین تجربه سریال‌سازی او در شبکه نمایش خانگی محسوب می‌شود. 

امین حیایی و محمدرضا گلزار، محسن کیایی، سحردولت شاهی، سارا بهرامی، مهران احمدی، امیرحسین رستمی از بازیگران ایرانی فصل دوم این مجموعه بودند که به کارگردانی برزو نیک‌نژاد ساخته و پخش شد. 

فصل اول «ساخت ایران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی تولید سال ۱۳۹۰ است که بخشی از آن در لبنان فیلمبرداری شد. این سریال ابتدا در شبکه نمایش خانگی و سپس در شبکه آی‌فیلم و نسیم پخش شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها