{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«میانبر» پس از ایام عزاداری می‌آید

«میانبر»  پس از ایام عزاداری می‌آید
کدخبر : 7121

مجموعه طنز تلویزیونی «میانبر» پس از به پایان رسیدن سریال «پریدخت» در جدول پخش شبکه «آی‌فیلم» قرار خواهد گرفت.

به گزارش هنر ام‌روز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین، سریال «میانبر» به کارگردانی یزدان فتوحی، یک کمدی اجتماعی است که سعی دارد زندگی طبقه متوسط شهری و فرهنگ آپارتمان‌نشینی را نقد و به طور غیرمستقیم، آموزه هایی را در زمینه سبک زندگی به مخاطب منتقل کند.

در سریال «میانبر» با حضور گروهی از بازیگران طنز، موضوعات انتقادی و آموزشی درباره فرهنگ سکونت در برج و ساختمان‌هایی با ساکنین متعدد مطرح می‌شود و نگاهی طنزآمیز می شود به چالش‌های زندگی آپارتمان‌نشینی.
همه ماجراهای سریال «میانبر» در یک مجتمع مسکونی و بین ساکنان آن اتفاق می‌افتد.

هر چند قسمت از این مجموعه تلویزیونی، یک داستان مستقل را در برمی‌گیرد که با مسئله‌ای درباره آپارتمان‌نشینی گره خورده است. داستان «میانبر» شخصیت‌محور است، به این معنی که هر بار، مشکل یا مسئله‌ای گریبان یکی از کاراکترهای اصلی سریال را که از ساکنان آپارتمان است می‌گیرد و زندگی سایر ساکنین مجتع را نیز تحت تأثیر قرار می‌دهد.

پخش فصل اول این مجموعه که در سه فصل تولید شده، از جمعه ۱۶ مهر در شبکه آی فیلم آغاز می شود و مخاطبان شاهد بازی غلامرضا نیکخواه، محمود جعفری، رضا شفیعی جم، کمند امیرسلیمانی، سیاوش چراغی پور، شهین تسلیمی، آرش نوذری، اشکان اشتیاق، بهراد خرازی، مهران رجبی، مرضیه صدرایی، حمید نیک نبرد، فاطمه مرتاضی، سالار کریم خانی، جابر وثوق، وحید چنانی، ترگل جعفری، وحید اسمی خانی، ریحانه سرلک، شاهکار صالحیان و... در مجموعه ای خواهند بود که محمد صالحیان تهیه کرده است.

طراح سریال حمید برزگر است و نیما حسن نیا، پیمان جزینی، شاهرخ باقری نژاد، داریوش رعیت، داود روستا و سیاوش چراغی نیا گروه نویسندگان «میانبر» را تشکیل داده اند.

بعد از پخش نوبت اول این سریال در ساعت ۱۹ هر شب، «میانبر» در دو نوبت ساعت های ۳ بامداد و ۱۱ روز بعد تکرار می شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها