{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هیچ پلتفرمی فعلا هفت را پخش نمی‌کند!

هیچ پلتفرمی فعلا هفت را پخش نمی‌کند!
کدخبر : 7268

کیارش اسدی‌زاده بعد از ساخت سریال «کرگدن»، ساخت سریال دیگری با عنوان «هفت» را شروع کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، سریالی که برخلاف دیگر آثار تولیدی در شبکه خانگی پلتفرم خاصی روی آن سرمایه‌گذاری نکرده است. در واقع این سریال با دعوت از کلی بازیگر سرشناس از جمله نازنین بیاتی، رضاکیانیان، نیکی کریمی، مهدی هاشمی و امیرجعفری با سرمایه‌گذاری شخصی جلوی دوربین رفته و قرار است بعد از آماده شدن چند قسمت برای توزیع آن با پلتفرم‌ها وارد مذاکره شوند.

مدتی است تعدادی از صفحات اینستاگرامی برای این سریال دست به بازار گرمی زده‌اند و اعلام می‌کنند که تهیه کنندگان «هفت» برای پخش آن با پلتفرم «نماوا» به توافق رسیده‌اند و برخی هم اعلام کرده‌اند که پلتفرم «فیلیمو» خواهان این سریال است، در حالیکه واقعیت این است که این دو پلتفرم هیچ مذاکره و در پی آن توافقی برای توزیع سریال «هفت» نداشته‌اند.

علاوه بر اینکه پخش کننده سریال مشخص نیست، به مراتب تاریخ پخش سریال نیز تا کنون مشخص نشده است و یکی از آثار پربازیگر و همینطور یکی از پر لوکیشن ترین سریال های نمایش خانگی به شمار می رود.

امیرجعفری ،نیکی کریمی، مهدی هاشمی، نازنین بیاتی، مینا ساداتی، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، علی مصفا، حدیث میرامینی، محمد امین، مصطفی قدیری، نوال شریفی، مهدی ساکی و هانیه توسلی از بازیگرانی هستند که تاکنون حضورشان در این سریال رسانه ای شده است
.
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها