{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

محبوبیت باورنکردنی سریال کره‌ای "بازی مرکب"

محبوبیت باورنکردنی سریال کره‌ای "بازی مرکب"
کدخبر : 7478

آمارها نشان می‌دهد از زمان پخش سریال "بازی مرکب" علاقه و تقاضا برای یادگیری زبان کره‌ای افزایش پیدا کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز، در پی پخش سریال "بازی مرکب" از شبکه "نتفلیکس" این مجموعه با استقبال جهانی مواجه شد و حالا آمارها حاکی از آن است که علاقه برای یادگیری زبان کره‌ای نیز افزایش یافته است و این موضوع بار دیگر افزایش محبوبیت جهانی فرهنگ کره در حوزه سرگرمی و محصولات زیبایی را در مرکز توجه قرار می‌دهد.

اپلیکیشن آموزش زبان "دولینگو"(Duolingo) اعلام کرد با پخش سریال "بازی مرکب" علاقه زبان‌آموزان جدید و قبلی برای افزایش مهارت‌هایشان در زبان کره‌ای افزایش پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، طبق اعلام "دولینگو" در دو هفته بعد از پخش این سریال، آمار افرادی که برای یادگیری زبان کره‌ای اقدام کرده‌اند در بریتانیا ۷۶ درصد افزایش و در ایالات متحده آمریکا ۴۰ درصد افزایش داشته است.

کره جنوبی که چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا را در اختیار دارد با وجود گروه موسیقی "بی تی اس"، فیلم‌های موفقی همچون سینمایی های برنده اسکار "انگل" و "میناری" که به ترتیب به داستان نابرابری سطح زندگی و خانواده مهاجر کره‌ای در ایالات متحده می‌پردازند، به یک قطب سرگرمی در جهان تبدیل شده است.

در همین هفته جاری بود که "لغت‌نامه انگلیسی آکسفورد" نیز از اضافه شدن ۲۶ کلمه جدید با ریشه کره‌ای به نسخه جدید لغت‌نامه خبر داد.

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها