{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

با غیبت پایتخت، نون.خ و زیرخاکی شبکه یک در نوروز برگ برنده ای دارد؟

با غیبت پایتخت، نون.خ و زیرخاکی شبکه یک در نوروز برگ برنده ای دارد؟
کدخبر : 7604

در چند سال اخیر شبکه یک با در اختیار داشتن دو سریال محبوب یعنی «پایتخت» و «نون.خ» ، در نوروز یکه تازی کرده است. بعد از حواشی «پایتخت ۶»، خیال این شــبکه راحت بود که «نون.خ» را پشت دست خود دارد. در همین حین، سر و کله «زیرخاکی» پیدا شد که توانست رضایت طیفی از مخاطبان را به دست بیاورد و دست شبکه یک پرتر از قبل شد. تا جایی که تصمیم دارد ســری جدید آن را در نوروز امسال روانه آنتن کند. کار اما به همین راحتی نیست و چه بسا «زیرخاکی» هم به نوروز ۱۴۰۱ نرسد.

به گزارش هنر ام‌روز، سوتفاهم تلویزیون و «پایتخت» چندی قبل از بین رفت اما الهام غفوری تهیه کننده سریال این روزها مشغول تصویب طرح یک سریال کمدی به نام «روح فروش» است. اگر ســریال در سیمافیلم تصویب شود، سیروس مقدم مشغول کارگردانی آن میشود. منتها هنوز مشخص نیست با تغییر و تحولات تلویزیون، این طرح تصویب شود یا خیر. از آن سو ســیروس مقدم این روزها کارهای پایانی سریال خانگی «جزیره» را انجام می دهد و برای مدتی فرصت شروع هیچ سریالی را ندارد. این یعنی تا همین جا پرونده «پایتخت ۷» در سال جاری بسته شده است.

اما علی صالحی یکی از بازیگران اصلی «نون.خ» در مصاحبه ای اعلام کرد که سری جدید «نون.خ» به نوروز ۱۴۰۱ نمی رسد و مخاطبان سال ۱۴۰۲ منتظر سری جدید باشند. این روزها با مشغول شدن سعید آقاخانی برای کارگردانی در سریالی دیگر که برای نمایش خانگی ساخته می شود عملاً پرونده ساخت این سریال هم در سال جاری بسته شده است.

اما همچنان شانس اصلی باکس نوروزی شبکه یک فصل جدید سریال «زیرخاکی» است. اما کار برای شبکه یک زمانی سخت می شود که بدانیم «زیرخاکی ۳» هنوز وارد فاز تولید نشده است. اگر قرار باشد سریال به نوروز ۱۴۰۱ برسد باید زودتر کلید بخورد و چالش زمان مهمترین نگرانی «زیرخاکی» است. هرچند جلیل سامان کارگردان مجموعه هم میانه خوبی با عجله در تولید ندارد و پژمان جمشیدی بازیگر اصلی کار هم درگیر چند پروژه است که باید دید برنامه اش را برای بازی در سریال چگونه هماهنگ خواهد کرد.

245936296_571433207413725_8417418389805746543_n

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها