{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

توقف ستاره‌های ناکام در «میدان سرخ»

توقف ستاره‌های ناکام در «میدان سرخ»
کدخبر : 7791

بهرام افشاری، حمید فرخ‌نژاد و مهتاب کرامتی پس از تجربه ناموفق قبلی در نمایش خانگی با سریال جدیدشان نیز موفقیتی به دست نیاوردند.

به گزارش هنر ام‌روز، سریال «میدان سرخ» اثر ابراهیم ابراهیمیان و بهرام بهرامیان، پیش از انتشار، یکی از امیدهای نمایش خانگی به حساب می‌آمد. فضای معمایی و گانگستری سریال و حضور ستاره‌های پرطرفدار، شانس «میدان سرخ» را برای دیده شدن بالا می‌برد. سه بازیگر این مجموعه حمید فرخ‌نژاد، مهتاب کرامتی و بهرام افشاری پس از یک تجربه ناموفق در نمایش خانگی، به این مدیوم بازگشته بودند و «میدان سرخ» برای آن‌ها نیز فرصت تازه‌ای بود. پس از انتشار پنج قسمت، برخلاف انتظارات ، این مجموعه با استقبال مواجه نشد و این سه ستاره همچنان در مدیوم نمایش خانگی مسیر ناکامی را   طی می‌کنند.

بهرام افشاری

بهرام افشاری علاوه بر نقش‌های کمدی، تجربه بازی در نقش‌ کاراکترهای غیرکمدی را هم داشته و توانسته است برچسب بازیگر کمدی را از روی خود بردارد. «کارگر ساده نیازمندیم» و «صحنه‌زنی» مهم‌ترین تجربه‌های غیرکمدی این بازیگر در سینما هستند. افشاری سال ۹۸ با یکی دیگر از نقش‌های جدی و منفی کارنامه‌اش، وارد نمایش خانگی و با سریال «دل» ساخته منوچهر هادی برای اولین‌بار در این مدیوم دیده شد. او در این سریال، بازی خوبی داشت و از پس ایفای نقش متفاوتش برآمد، اما آن چه را بر این سریال گذشت به خاطر داریم. سریال به دلیل ریتم بسیار کُند، بازی‌های ضعیف و اتفاقات غیرمنطقی با انتقاد فراوان مواجه شد و شکست خورد. اکنون بهرام افشاری برای دومین‌بار با سریال «میدان سرخ» و نقشی جدی به نمایش خانگی آمده است. کاراکتر «پیام» نسبت به دیگر کاراکترها، شخصیت‌پردازی بهتری دارد و بهرام افشاری هم توانسته در نقش این شخصیت ،خودی نشان بدهد اما کیفیت سریال زیر سوال بوده و از سوی بسیاری از مخاطبان هم با انتقاد مواجه شده است.

حمید فرخ‌نژاد

ناکامی با «میدان سرخ» برای حمید فرخ‌نژاد سنگین‌تر است. او پس از تجربه شکست خورده «قلب یخی» در هیچ سریالی بازی نکرد و پس از مدت‌ها غیبت در این مدیوم، جلوی دوربین «میدان سرخ» رفت. حضور در این سریال پس از حدود ۹ سال غیبت این بازیگر در نمایش خانگی و ایفای نقشی جدی در «میدان سرخ» فرصت خوبی برای حمید فرخ‌نژاد بود، اما نتیجه طور دیگری رقم خورد. فرخ‌نژاد نیز مانند بهرام افشاری سابقه بازی در آثار کمدی و غیرکمدی را دارد. این بازیگر در «میدان سرخ» نقش شخصیتی به نام «پاپ» را بازی می‌کند که سردسته یک گروه تبهکار است. این کاراکتر کاملا جدی نیست و به ویژه در ارتباط با دوستانش گاهی کمی شوخ‌طبعی هم دارد. فرخ‌نژاد در این سریال، بازی ضعیفی ندارد اما از طرفی هم نمی‌توان گفت عملکرد متفاوت و غافلگیرکننده‌ای داشته است. در نتیجه «پاپ» در کارنامه این بازیگر، شخصیتی به یادماندنی و   ویژه‌ نخواهد بود و بازی او در نقش این کاراکتر نیز جزو بازی‌های خوب او محسوب نمی‌شود.

مهتاب کرامتی

یکی از ستاره‌های سینما که در سال‌های اخیر وارد نمایش خانگی شده، مهتاب کرامتی است. این بازیگر سال ۹۷ در اولین تجربه حضور در این مدیوم، جلوی دوربین «رقص روی شیشه» ساخته مهدی گلستانه رفت. این مجموعه تبدیل به سریالی پرمخاطب نشد و پایان ناگهانی سریال پس از انتشار ۱۲ قسمت، به دلیل اختلافات مالی و پرداخت نشدن دستمزد بازیگران هم شکست سریال را کامل کرد. او پس از این تجربه ناموفق، در سریال «میدان سرخ» بازی کرد. یکی از ضعیف‌ترین شخصیت‌پردازی‌های سریال مربوط به کاراکتر او به نام «شیدا» است. این زن در قسمت پنجم ناگهان چرخش عجیبی پیدا می‌کند و تصمیم می‌گیرد وارد بازی تبهکار خطرناک قصه یعنی «گروچف» شود. این روحیه با شخصیتی که مخاطب از «شیدا» دیده، کاملا متفاوت است و برای تماشاگر قابل قبول نیست. بازی مهتاب کرامتی نیز در نقش این کاراکتر بسیار پایین‌تر از حد انتظار است. واکنش‌های او به اتفاقات اطرافش مانند خودکشی همسر و گروگان گرفته شدن تنها دخترش، تصنعی است و قابل باور نیست.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها