{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«بازی مرکب» پیش بینی نتفلیکس را بهم زد

«بازی مرکب» پیش بینی نتفلیکس را بهم زد
کدخبر : 7836

سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس به واسطه پخش سریال کره‌ای «بازی مرکب»، با افزایش فراتر از انتظار مشترکان خود رو به رو شده است.

به گزارش هنر ام‌روز، سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس اعلام کرد در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ در مجموع ۴.۳۸ میلیون نفر در به شمار کاربران خود اضافه کرده و هم‌اکنون ۲۱۳.۶ میلیون نفر در سراسر جهان دارای اشتراک استفاده از این سامانه آنلاین هستند.

در حالی که افزایش ۳.۵ میلیون نفری شمار کاربران نتفلیکس در سه ماهه سوم سال پیش بینی شده بود، این شبکه بیشتر به دلیل محبوبیت سریال «بازی مرکب» موفق به جذب کاربرانی بیش از برآوردها شده است که بیش از نیمی از این کاربران جدید از منطقه آسیا ـ اقیانوسیه هستند و در آمریکا و کانادا تنها ۷۰ هزار نفر عضو جدید، به نتفلیکس پیوسته‌اند.

نتفلیکس همچنین از افزایش ۱۶ درصدی درآمدها در این بازه زمانی و رسیدن به درآمد ۷.۴۸ میلیارد دلاری خبر داده است.

سریال «بازی مرکب» که در اواسط سپتامبر عرضه شد، درباره گروهی از افراد بدهکار و با مشکلات مالی و تجربیات متفاوت از زندگی است که در مجموعه‌ای از بازی‌های کودکانه مرگبار برای یک جایزه نزدیک به ۴۰ میلیون دلاری رقابت می‌کنند و این جایزه تنها یک برنده خواهد داشت و بازندگان کشته می‌شوند. «بازی مرکب» که به محبوب‌ترین سریال تاریخ فعالیت سامانه نمایش آنلاین نتفلیکس تبدیل شده، در ۹۰ کشور در صدر پربازدیدترین سریال‌ها قرار گرفته است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها