{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر سریال بازی مرکب: در هوا معلق هستم!

بازیگر سریال بازی مرکب: در هوا معلق هستم!
کدخبر : 7904

یئونگ-سو او که با نقش "بازیکن ۰۰۱" در سریال "بازی ماهی مرکب" (Squid Game) نت‌فلیکس به شهرت جهانی رسیده از تأثیر این پدیده فرهنگی بر زندگی خود گفته است.

به گزارش هنر ام‌روز، یئونگ- سو او بازیگر ۷۷ ساله کره‌ای که در مصاحبه با یک برنامه تلویزیونی کره‌ای می‌گوید احساس می‌کند که "در هوا معلق" است: "باعث شده فکر کنم: "باید آرام بگیرم، افکارم را سازماندهی کنم، و خودم را جمع‌وجور کنم.""

یئونگ-سو فاش می‌کند که دخترش در مدیریت تماس‌های تلفنی و پیام‌های دیگر به او کمک می‌کند چرا که یک مدیر برنامه ندارد: "افراد بسیاری با من تماس گرفتند، و از آنجا که یک مدیر برنامه ندارم تا به من کمک کند، برایم دشوار است که این حجم از پیام‌های دریافتی را مدیریت کنم، این است که از دخترم کمک می‌گیرم."

یئونگ-سو اضافه می‌کند:‌ "شرایط زندگی کمی تغییر کرده. حتی وقتی که به یک کافه یا چنین جاهایی می‌روم، باید به این فکر کنم [که برای دیگران چگونه به نظر می‌رسم.] باعث شده فکر کنم: "مشهور بودن هم دشوار است.""

اخبار مرتبط:

زندگی بازیگر کره ای زیرورو شد!

«بازی مرکب» پیش بینی نتفلیکس را بهم زد

سریال‌های کره‌ای سانسور می‌شوند؟

هجوم برندهای معتبر به هو یئون جونگ ستاره بازی مرکب

من اسب نیستم!

به گزارش 30نما، "بازی ماهی مرکب" پس از پخش از نت‌فلیکس ۱۴۲ میلیون خانوار بیننده داشته به پربیننده‌ترین سریال تاریخ شبکه تبدیل شده است. غول شبکه‌های استریم ویدیو در نامه‌ای به سرمایه‌گذاران یادآور شده است که "بازی ماهی مرکب" که ۱۷ سپتامبر پخش شد، در ۹۴ کشور رتبه اول را کسب کرده و میم‌های آن در شبکه‌های اجتماعی از جمله تیک‌تاک به ۴ میلیارد بازدید رسیده است.

پیش‌تر گزارش شده بود که این ریال به کارگردانی و نویسندگی "هوانگ دونگ-هیوک" با بودجه ۲۱.۴ میلیون دلاری یا ۲.۴ میلیون دلار برای هر قسمت تولید شده است. یکی از کارمندان نت‌فلیکس هفته گذشته فاش کرد که استند-آپ جنجالی "نزدیک‌تر" (The Closer) "دیو شپل" با بودجه ۲۴ میلیون دلاری به تولید رسیده است.

"بلومبرگ" گزارش داده است که ۱۳۲ میلیون مشترک دست کم دو دقیقه از سریال "بازی ماهی مرکب" را در بیست و سه روز اول انتشار دیده‌اند و رکورد سریالی چون "بریجرتون" (Bridgerton) را شکسته‌اند.‍ حدود ۸۹ درصد بینندگانی که دیدن "بازی ماهی مرکب" را آغاز کرده‌اند، حدود ۱۱۷ میلیون بیننده، دست کم ۷۵ دقیقه از سریال را دیده‌اند، و ۶۶ درصد یا ۸۷ میلیون بیننده، سریال را پس از نزدیک به سه هفته تمام کرده‌اند. در مجمموع مخاطبین ۱.۴ میلیارد ساعت از وقت خود را صرف این سریال کردند، در حالی که میانگین عمر یک انسان ۶۳۵ هزار ساعت است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها