{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

آغاز پخش سریال علمی- تخیلی "هجوم" با بازی گلشیفته فراهانی

آغاز پخش سریال علمی- تخیلی "هجوم" با بازی گلشیفته فراهانی
کدخبر : 7971

سریال علمی- تخیلی "هجوم" با بازی گلشیفته فراهانی در شبکه اینترنتی "اپل تی وی پلاس" آغاز شده است. موضوع این سریال حمله موجودات فضایی به زمین است و پیش‌بینی می‌شود که این فیلم با استقبال مواجه شود. سریال علمی-تخیلی هجوم محصول "اپل تی‌وی" روز جمعه ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) رونمایی شد.

به گزارش هنر ام‌روز، سریال علمی- تخیلی "هجوم" با بازی گلشیفته فراهانی در شبکه اینترنتی "اپل تی وی پلاس" آغاز شده است. موضوع این سریال حمله موجودات فضایی به زمین است و پیش‌بینی می‌شود که این فیلم با استقبال مواجه شود.

سریال علمی-تخیلی هجوم محصول "اپل تی‌وی" روز جمعه ۳۰ مهر (۲۲ اکتبر) رونمایی شد.

نویسنده و تهیه‌کننده این سریال سیمون کینبرگ است و در آن دیوید ویل، سام نیل و شیولی کاتسونا نیز ایفای نقش کرده‌اند.

موضوع این سریال تخیلی و درباره تصرف زمین توسط موجوداتی فضایی است. گلشیفته فراهانی، هنرپیشه سرشناس ایرانی، در نقش یک مادر سوری در این سریال هنرنمایی کرده است.

این نخستین تجربه فراهانی در خصوص بازی در تلویزیون است. فراهانی که به خصوص پس از مهاجرتش از ایران در سال ۲۰۰۸ در شبکه‌های مجازی فعالیت دارد و فقط بر روی اینستاگرام حدود ۱۲ میلیون دنبال‌کننده دارد. علاقه‌مندان به فیلم امیدوارهستند پس از پخش این سریال "جذاب" به شمار هواداران بین‌المللی فراهانی افزوده شود.
گلشیفته فراهانی در مصاحبه‌ای که به خاطر پخش این سریال با نیویورک تایمز انجام داده، گفته است در ابتدا تصمیم گرفت به تیم این فیلم بپیوندد، دقیقا نمی‌دانست چه چیزی انتظارش را می‌کشد.

او گفت تلویزیون برایش یک دنیای غریبه بود.

فراهانی در این مصاحبه گفت :«من یکی از دایناسورهایی هستم که خیلی به سینما وفادارند. هر وقت پیشنهادی برای بازی در تلویزیون به من می‌شد، جدی‌اش نمی‌گرفتم و برایم مهم بود سینما را زنده نگه دارم.»

سیمون کینبرگ در مورد این سریال به نیویورک تایمز گفت :«این سریال درباره حمله موجودات فضایی‌ به زمین نیست، بلکه درباره ظرافت‌ها، شکنندگی‌ها و جنبه انسانی شخصیت‌های سریال است.»

کینبرگ در ادامه درباره همکاری فراهانی در این سریال می‌گوید :«مواردی که برشمردم، همه چیزهایی است که گلشیفته می‌داند چگونه آنها را درنقش دربیاورد، حالا مهم نیست که در چه مکانی بازی می‌کند.»

این سریال که با سه اپیزود رونمایی شده است، به گفته برخی منتقدان از ریتم کندی برخوردار است و گفته می‌شود در سه اپیزود اول هنوز از موجودات فضایی‌ها خبری نیست.

منتقدان هرچند می‌گویند با تماشای این سه اپیزود نمی‌توانند به خط روایی داستان پی ببرند و بر این نظر هستند که جذابیت‌هایی که تماشاگر منتظر آنهاست رخ نمی‌نمایند، آما آنها از نحوه پرداخت شخصیت‌های داستان ابراز رضایت کرده‌اند و احتمالا بقیه سریال را تماشا خواهند کرد.

 
 
ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها