{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهنوش بختیاری، در «سریالیست»، پرونده سریال‌های کمدی آپارتمانی را باز خواهد کرد

بهنوش بختیاری، در «سریالیست»، پرونده سریال‌های کمدی آپارتمانی را باز خواهد کرد
کدخبر : 8137

بهنوش بختیاری، در برنامه امشبِ «سریالیست» که روی آنتن شبکه یک خواهد رفت، پرونده سریال‌های کمدیِ آپارتمانی تلویزیون را باز خواهد کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، برنامه «سریالیست»، امشب (پنجشنبه ۶ آبان)، میزبان کارگردان و بازیگر سریال «زن زندگی مرد زندگی» خواهد شد، رضا بنفشه‌خواه با یک سریال قدیمی خاطره بازی خواهد کرد و بهنوش بختیاری نیز پرونده سریال‌های کمدی آپارتمانی را در این قسمت باز می‌کند.

خاطره حاتمی، بازیگر و مسعود شاه‌محمدی، کارگردان سریال «زن زندگی مرد زندگی»، مهمانان اولین بخش از برنامه «سریالیست» امشب هستند. سریالی که شهریور امسال از شبکه پنج سیما روی آنتن رفت و به آخرین اثر زنده‌یاد عزت‌الله مهرآوران در تلویزیون بدل شد. 

در بخش نوستالژی هم، رضا بنفشه‌خواه به برنامه می‌آید و از خاطرات سریال‌ «ماجراهای آقای خیرخواه» می‌گوید که به کارگردانی امیر سمواتی در سال ۱۳۶۵ تولید شد.

اجرای بخش پرونده هفتهِ «سریالیست» را بهنوش بختیاری برعهده دارد و در گفت‌وگو با پدرام کریمی، به سریال‌های کمدی آپارتمانی می‌پردازد.

«سریالیست» به تهیه‌کنندگی محمد باریکانی و مجتبی فرجی و با اجرای پدرام کریمی، کاری است از گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک که پنجشنبه‌ها ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه یک پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها