{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

روایت بازیگر «سرجوخه» از اتفاقی که همه را شوکه می‌کند

روایت بازیگر «سرجوخه» از اتفاقی که همه را شوکه می‌کند
کدخبر : 8242

بازیگر سریال تلویزیونی «سرجوخه» از ویژگی‌های ایفای نقش در این اثر و بازخوردهای مخاطبان گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، نازنین کیوانی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره نقش خود در سریال «سرجوخه» گفت: فقط چند قسمت از سریال پخش شده و نمی‌توانم کامل درباره کاراکتر آوین توضیح بدهم؛ اما آوین اتفاقی را در سریال رقم می‌زند که همه را شوکه می‌کند. من در این سریال شخصیت خاکستری دارم و نقش یک اینفلوئنسر اینستاگرام را بازی می‌کنم.

وی ادامه داد: آوین با شخصیت واقعی من خیلی فاصله داشت و روزهای اول کار برای من سخت بود؛ اما نقش آوین خیلی برای من جذاب بود و نقشی که جذاب نباشد را بازی نمی‌کنم.

این بازیگر در خصوص بازخورد مخاطبان «سرجوخه» عنوان کرد: بازخوردهای بسیاری از مخاطبان داشتم و این امر نشان می‌دهد که مخاطبان ما این شخصیت‌ها را در جامعه دیده‌اند. البته بیشتر این افراد (اینفلوئنسرهای اینستاگرام) دچار ناکامی می‌شوند. این کاراکتر طوری ساخته و پرداخته شده که واقعیت زندگی اینفلوئنسر اینستاگرام را به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به تجربه‌های قبلی خود عنوان کرد: اگر نقش‌های قبلی من شبیه هم بوده و به مساوات جلو رفتم، بیشتر برای من تجربه بودند و می‌توانم به جرأت بگویم که سریال «سرجوخه» اولین کار حرفه‌ای من از دید خودم محسوب می‌شود و می‌توانم درباره آن حرف برای گفتن داشته باشم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها