{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

رییس صداوسیما تاکید کرد: پایانِ داستانِ سریال‌های تلویزیونی، باز نماند

رییس صداوسیما تاکید کرد: پایانِ داستانِ سریال‌های تلویزیونی، باز نماند
کدخبر : 8447

رییس صداوسیما در بازدید از تولید سه سریال در حال ساخت، خواستار آن شد تا داستانِ مجموعه‌های تلویزیونی، پایان داشته باشد و با پرانتز باز تمام نشود.

به گزارش هنر ام‌روز، پیمان جبلی، روز گذشته (پنجشنبه ۱۳ آبان) از پشت صحنه ساخت سه سریال تلویزیونی «طلاق» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی، «سلمان فارسی» به کارگردانی داود میرباقری و «جشن سربرون» ساخته مجبتی راعی، بازدید کرد.

رییس صداوسیما درباره تولید این سه سریال گفت: «کار به صورت قابل قبولی در حال پیشرفت است. به نظرم هر کدام از این‌ها، بخشی از نیازهای جامعه را پاسخ‌گو خواهد بود. علاوه بر این سه سریال، کارهای بسیار زیاد دیگری در حوزه نمایشی در ایستگاه‌های مختلف تولید، قرار دارند.»

جبلی ادامه داد: «شاید بیش از ۱۰۰ مجموعه نمایشی در مراحل مختلف تولید از جمله نگارش، پیش‌تولید، تولید و مراحل بعد از تولید قرار دارند.»

او افزود: «برای مدت زمان کوتاهی که برای ماه مبارک رمضان و قبل از آن نوروز در پیش داریم، کارهای خوبی در حال آماده شدن است و فکر می‌کنم ماه رمضان و نوروزی شاداب با کارهایی متناسب با این فضاها داشته باشیم و امیدواریم مورد استقبال هم قرار بگیرد.»

رییس صداوسیما تاکید کرد: «مجموعه‌های تلویزیونی به دلیل تاثیراتی که در درک و باور و رفتارهای مخاطب می‌گذارد، یکی از مهم‌ترین حوزه‌های پیام است و اهمیت زیادی دارد. عمده تمرکز دوره جدید از زمانی که مدیریت سازمان تغییر کرده، روی این حوزه است.»

جبلی ادامه داد: «تلاش می‌کنیم با درک کامل نیازها، اولویت‌ها و خلاء‌هایی که باید در آن حوزه‌ها کار کنیم، فرایند تولید نمایشی را به سمتی سوق دهیم که افزون بر جبران این خلاء، سریال‌های پرمخاطبی را ارائه دهیم که از ابزار تلویزیون در جهت رفع مشکلات کشور برداریم.»

رییس صداوسیما همچنین در هنگام بازدید از تولید سریال «طلاق»، رو به طالبی (کارگردان) گفت: «برآیند کار باید به گونه‌ای باشد که آخرش پرانتز بسته باشد یعنی نباید کاری را بگذاریم با پرانتز باز تمام شود.»

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها