{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

«ساخت ایران ۳» از ترکیه بازگشت/ ادامه فیلمبرداری در کیش و تهران

«ساخت ایران ۳» از ترکیه بازگشت/ ادامه فیلمبرداری در کیش و تهران
کدخبر : 8515

بهمن گودرزی از آخرین جزییات فیلمبرداری سریال «ساخت ایران ۳» خبر داد.

به گزارش هنر ام‌روز، درباره آثار اخیرش در زمینه تصویر توضیح داد: در حال حاضر مراحل فیلمبرداری سریال خانگی «ساخت ایران ۳» را در دست داریم که امیدواریم خیلی زود بتوانیم آن را برای پخش آماده کنیم.

کارگردان فیلم سینمایی «به دنبال خوشبختی» درباره تاثیر کرونا در مراحل تولید اثر مطرح کرد: قطعا زمان‌هایی که در اوج شرایط کرونا و مواجهه با پیک‌های شدید این بیماری بودیم روند تولید به دلیل ملاحظات ناشی از همه‌گیری این ویروس به ناچار کند پیش می‌رفت ولی خوشبختانه با شروع واکسیناسیون شروع فیلمبرداری تا حدودی به حالت طبیعی برگشته است ولی در هر حال تمام دنیا درگیر این بیماری هستند و بدیهی است چاره‌ای جز رعایت نداریم.

کارگردان فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» با اشاره به تعدد لوکیشن های سریال «ساخت ایران ۳» اظهار کرد: فیلمبرداری بخش هایی از سریال در ترکیه انجام شد و اکنون با بازگشت گروه برای بخش‌هایی که در تهران، کیش و مناطق دیگر نیازمند هستیم در حال برنامه‌ریزی هستیم.

او افزود: سریال «ساخت ایران ۳» برای ۲۴ قسمت تهیه و تولید می‌شود که قطعا با نظر مشترک تهیه کننده و پلتفرم فیلیمو برای پخش اثر به تاریخی نهایی برای پخش اثر می‌رسیم و اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کارگردان فیلم سینمایی «شیش و بش» در پایان درباره پیش بینی استقبال مخاطبان از اثر اظهار کرد: این سریال با توجه به محتوا و کیفیت ساخت قطعا در ارتباط با مخاطب اتفاق خوبی را رقم می‌زند و با توجه به گروه خوب بازیگران و عوامل پشت صحنه پیش بینی یک اثر مخاطب پسند را داریم.

این سریال ۲۰ قسمتی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه‌کنندگی سیدامیر پروین حسینی در خلاصه داستان آن آمده است: «غلام» در جنوب ایران غواص است. یک روز «بهین» که بدهی سنگینی بالا آورده، از او کمک می‌خواهد. «غلام» که به «بهین» علاقه دارد تصمیم می‌گیرد به او کمک کند. اما حل مشکل «بهین» برای غلام دردسرهای زیادی را به دنبال دارد.

فصول اول و دوم این مجموعه در سال‌های ۹۰ و ۹۷ منتشر شده بودند.

محمدحسین لطیفی و برزو نیک‌نژاد کارگردانی دو سری قبلی را برعهده داشتند که در سری سوم، بهمن گودرزی جایگزین آنان شده است.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها