{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازی سیروان در «حرفه‌ای» قابل دفاع است/ با حضور یک آدمکش در قصه خشونت طبیعی است

بازی سیروان در «حرفه‌ای» قابل دفاع است/ با حضور یک آدمکش در قصه خشونت طبیعی است
کدخبر : 8646

تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «حرفه‌ای» ضمن تمجید از نقش‌‎آفرینی سیروان خسروی، درباره دلایل انتخاب او به عنوان بازیگر نقش اول این سریال توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، سعید خانی تهیه‌کننده سریال «حرفه‌ای» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری صبا درباره چرایی و چگونگی ساختن این سریال گفت: فیلمنامه سریال «حرفه‌ای» توسط مصطفی تقی‌زاده کارگردان به من پیشنهاد شد و من به واسطه قصه جذاب و خوب، این مجموعه را پسندیدم، البته جدا از از غنای فیلمنامه، کار تقی‌زاده را دوست داشتم چون فیلم اول او را پسندیده بودم. درنهایت فیلمبرداری سریال «حرفه‌ای» اسفند‌ماه آغاز شد و تا اواسط تیر نیز به طول انجامید.

وی در پاسخ به اینکه چرا یک خواننده ایفاگر نقش اول این سریال شده است، توضیح داد: چند نفر بیشتر در سینما نیستند که بتوانند چنین نقشی را بازی کنند و تمام آن‌ها نیز مشغول کار در مجموعه‌های دیگر بودند. جدا از این موضوع، بازی سیروان خسروی کیفیت بسیار خوبی دارد و این نکته را کسانی که مجموعه را دید‌‌ه‌اند، می‌توانند تایید کنند.

خانی درباره استقبال تماشاگران از این مجموعه گفت: به تازگی قسمت چهارم «حرفه‌ای» پخش شده است و پس از پخش هر قسمت بر تعداد تماشاگران افزوده می‌شود که این نکته نشان می‌دهد سریال توانسته در جذب تماشاگر موفق باشد.

ضضض

این تهیه‌کننده درباره کیفیت فیلمبرداری سریال «حرفه ای» تصریح کرد: خوشبختانه مرتضی غفوری کیفیت بسیار بالایی از فیلمبرداری را در «حرفه‌ای» نشان داده و سعی کرده است در تصاویری که خلق می‌کند، بهترین عملکرد را داشته باشد. حساسیت او روی فضاسازی‌ها به شدت روی جذابیت بصری سریال تاثیر مثبت گذاشته است.

او در پایان در پاسخ به این انتقاد که در سریال «حرفه‌ای» خشونت بیش از حدی دیده می‌شود، بیان کرد: طبیعی است وقتی قهرمان قصه یک آدمکش است، اتفاقاتی که پیرامون آن رخ می‌دهد نیز کمی خشونت در خود داشته باشد، ولی به هر حال تمام تلاش ما این بود که تنها در اوقات ضروری از خشونت استفاده کنیم. در ضمن این سریال رده بندی سنی خاص دارد، یعنی تماشای آن برای پایین ۱۵ سال توصیه نمی‌شود.

سیروان خسروی، سارا بهرامی، ماهور الوند، زانیار خسروی، علیرضا ثانی‌فر، مرتضی تقی‌زاده، مزدک میرعابدینی، اسما رمضانی، المیرا دهقانی، بهاره کیان افشار، امیرمحمد زند، بهناز جعفری و علی مصفا فهرست بازیگران «حرفه‌ای» را تشکیل می‌دهند.

در خلاصه داستان رسمی این سریال آمده است: پول هنگفتی در میان است. برای از بین بردن موانع و رسیدن به این ثروت، نقشه بی‌نقصی لازم است. نقشه‌ای ناب و پیچیده که اجرای آن، نیاز به یک آدمکش حرفه‌ای دارد. احتمالا او باهوش‌ترین و بی‌رحم‌ترین است و…

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها