{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ساخت سریالی درباره کرونا با چه دشواری هایی همراه شد؟

ساخت سریالی درباره کرونا با چه دشواری هایی همراه شد؟
کدخبر : 8719

تهیه کننده «اپیدمی» در توضیحاتی درباره روند ساخت این سریال گفت: ضبط این مجموعه به رغم آسیب ها و محدودیت هایی از جمله کرونا، بارندگی و درگذشت سیامک اطلسی، این روزها در بیمارستان صحرایی وقع در بوستان ولایت در حال انجام است.

به گزارش هنر ام‌روز، سعید کمانی ـ تهیه کننده «اپیدمی» ـ در گفت و گویی با ایسنا با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد از بخش اول سریال به سرانجام رسیده است، درباره ی روند ساخت این مجموعه، گفت: سریال اپیدمی این روزها در بیمارستان صحرایی در حال تصویربرداری است و بازیگرانی از جمله مهدی فخیم زاده، محسن قصابیان، فریبا متخصص، کورش سلیمانی، نیلوفر رجایی، مهدی فریضه، آتش تقی پور و اصغر نقی زاده جلوی دوربین هستند. در ادامه کار در دو فصل دیگر بازیگران جدید نیز به مجموعه اضافه می شوند.

او با توضیح اینکه سریال «اپیدمی» در سه فصل توسط سه کارگردان جوان تولید می شود، خاطرنشان کرد: امیرسجاد حسینی کارگردان فصل اول، محمدصادق بکتاشیان کارگردان فصل دوم و محمد علیزاده کارگردانی فصل سوم را برعهده خواهند گرفت. این تصمیم خانه تولیدات جوان بود که از سه کارگردان استفاده شود. این کار آزمون و خطایی برای آنهاست و البته با موفقیت همراه بوده است. در حال حاضر در مرحله ی ساخت اواخر فصل اول هستیم. پیش بینی ما بر این بود که این فصل از کار در دو ماه به اتمام برسد اما به دلیل آسیب ها و محدودیت هایی از جمله کرونا، بارندگی و درگذشت سیامک اطلسی که در خلال کار با آن مواجه بودیم، فصل اول به تاخیر افتاد.

ساخت سریالی درباره کرونا با چه دشواری هایی همراه شد؟

کمانی یادآور شد: هر فصل از مجموعه «اپیدمی» شامل ۱۰ قسمت است که شاید کمتر و بیشتر شود، اما این امر در نهایت بستگی به کیفیت کار و تصمیم سازمان صداوسیما دارد.

این تهیه کننده درباره موضوع سریال «اپیدمی» که در آن به مساله کرونا و مواجهه با آن پرداخته می شود، توضیح داد: موضوع اصلی سریال روایت ایثارگری کادر درمان و نیروهای جهادی است که در شرایط کرونا بی تفاوت نبودند. این مجموعه از ابتدای ورود کرونا تا به حال را روایت می کند. مهدی فخیم زاده به عنوان کاراکتر اصلی سریال، نقش پزشک متخصص عفونی را ایفاء می کند که بیمارستانی را در شرایط کرونا راه اندازی می کند. اپیدمی دارای قصه ای است که یک سوم از آن در بیمارستان روایت می شود و مابقی، قصه آدم هایی را روایت می کند که در شهر با کرونا مواجه می شوند.

این سریال با مشارکت بهداری نیروی دریایی سپاه تولید می شود.

عوامل اپیدمی عبارتند از: مدیرتصویربرداری: فرهاد محمودی. مدیر صدابرداری: احمد اردلان. مدیر صحنه: جعفرمحمدشاهی. مدیر تولید: عباس دقاقی. مدیر تدارکات: شهرام شفیعی. مجری طرح: فاطمه مرادیان. تدوین: حسن صدخسروی.جانشین تهیه کننده: حامد مختاری.

ساخت سریالی درباره کرونا با چه دشواری هایی همراه شد؟

به گزارش ایسنا، مجموعه تلویزیونی «اپیدمی» محصول خانه تولیدات جوان صداوسیماست و قرار است از شبکه سه پخش شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها