{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سریال ترکی عزیز؛ داستان، بازیگران و همه چیز!

سریال ترکی عزیز؛ داستان، بازیگران و همه چیز!
کدخبر : 8800

سریال ترکی عزیز که به تازگی از شبکه ی ترکی زبان کانال دی در حال پخش شدن است در همین مدت کوتاه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است.

به گزارش هنر ام‌روز، نقش اصلی این سریال عزیز (مورات ییلدیرم) که بسیاری از ما ایرانی ها او را با بازی در سریال «عشق و جزا» در نقش ساواش می‌شناسیم بازی می‌کند.

به گزارش اختصاصی وقت صبح، داستان فیلم در سالیان گذشته رقم خورده است و فیلم در همان قسمت اول شوک بزرگی را تجربه خواهد کرد.

عزیز پسر بزرگ ترین خانواده آنتاکیا خانوادگی به بافت و صادرات فرش مشغول می‌باشند و در بین مردمان شهر از محبوب بالایی برخوردار هستند.

شبی عزیز ناخواسته باعث به قتل رساندن پسر دلگه  فرانسوی می‌شود. مجبور به وداع با خانواده و عشق زندگی اش شده و از شهر فرار می‌کند.

بعد از دو سال در حالی که همه ی اهالی شهر عزیز را مرده می دانستند به شهر بر میگرده واثری از دارایی خانوادگی آنها باقی نمانده است.

تلاش عزیز برای زندگی از دست رفته

عزیز در تلاش برای بدست آوردن زندگی از دست رفته اش دست و پا می‌زند. این در حالی اتفاق می افتد که هم با مرگ پدرش رو به رو می‌شود و هم معشوقه اش «دلربا» برنامه ی عروسی اش با دوست صمیمی عزیز را می چیند!

سریال ترکی عزیز را ببینید.

دلربا نامه ای به عزیز نوشته و او را تنها عشق زندگی اش خطاب می‌کند و از او می‌خواهد که باهم فرار کنند. نامه به دست نامزد دلربا می‌رسد و او هم به محل قرار می رود. اما عزیز هرگز به آنجا نمی آید و حاضر به فرار با دلربا نمی‌شود!

در این بین بر حسب اتفاق عزیز با دختری روستایی به نام افنان آشنا میشود.افنان نیز از بافنده های فرش شهر در آنجا می باشد که پدرش او را مجبور به ازدواجی ناخواسته کرده.

او فرار می‌کند که در راه با عزیز رو به رو می‌شود. عزیز برای حمایت از دخترک او را به خانه ی خود راه می‌دهد.

در انتهای دومین قسمتی که از سریال میبینیم دلربا تمام ماجراها را اشتباه متوجه میشود برای خالی کردن خشم خود از عزیز پناهگاه دخترک را به پدرش لو می‌دهد.

سریال عزیز جمعه شب ها ساعت ۸ از کانال دی ترکیه پخش می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها