{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

زنانی که هدایای جادویی دارند

 زنانی که هدایای جادویی دارند
کدخبر : 8829

سریال فانتزی و ماجراجویانه «چرخ زمان» محصول سونی پیکچرز و استودیو آمازون از هفته آینده عرضه خواهد شد.

 به گزارش هنر ام‌روز، سریال فانتزی و ماجراجویانه «چرخ زمان» (The Wheel Of Time) محصول سونی پیکچرز و استودیو آمازون از هفته آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش ایران‌آرت این سریال آمریکایی که بر اساس مجموعه رمان‌های پرفروش «رابرت جردن» به همین نام ساخته شده است؛ در تاریخ ۱۹ نوامبر ۲۰۲۱ با انتشار سه قسمت اول آن از طریق پرایم ویدیو (Prime Video) در اختیار مشتاقان پرشمار این سبک از آثار تلویزیونی در جهان قرار می‌گیرد.

روزنامه‌ گاردین در نقد کوتاه خود بر این سریال می‌نویسد:

"با توجه به اینکه حتی پیش از آغاز قسمت اول این سریال، پروژه ساخت فصل دوم آن نیز تمدید شده؛ آمازون به وضوح، امید زیادی به محبوبیت این درام فانتزی پر زرق و برق داشته است. چرخ زمان، با بازی «روزاموند پایک» در نقش مویرین، یکی از اعضای گروه آئس سدای، فرقه‌ای از زنان که هدایای جادویی دارند؛ احتمالا از نظر شمایل داستاتی، جایی میان دو سریال پرطرفدار Game of Thrones و Britannia قرار‌ می‌گیرد. اما شاید اکنون، دست کم‌ بتوان گفت که چرخ زمان، فاقد آن فتنه جوشان گیم‌آف‌ترونز و یا آن سرکشی و بی‌پروایی برتانیا می‌باشد. با این حال، ساختن این جهان شگفت‌انگیز، آنقدر ظریف و دقیق بوده است؛ که بتوان برای آن‌ منتظر و ثابت قدم ماند. وقتی به گروه کوچک مویرین نزدیک می‌شویم، گویا در انزوایی محسوس به سر می‌برند، اما پیوندهای قوی در سختی‌ها شکل خواهد گرفت."

فصل اول سریال چرخ زمان شامل هشت قسمت‌ می‌باشد؛ که سه قسمت اول آن در تاریخ ۱۹‌ نوامبر و پنج قسمت باقیمانده آن تا ۲۴ دسامبر به صورت هفتگی پخش خواهد شد.

دومین تریلر رسمی این سریال را با زیرنویس فارسی از ایران ارت ببینید:

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها