{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران «بازی تاج و تخت»

خبری هیجان‌انگیز برای طرفداران «بازی تاج و تخت»
کدخبر : 9345

جرج ار.ار. مارتین نویسنده مشهور آمریکایی در پیامی در سایت شخصی‌اش از انتشار ششمین رمان مجموعه داستان‌های بازی تاج و تخت خبر داده است.

به گزارش هنر ام‌روز، درحالی که از پایان آخرین قسمت از سریال بازی تاج و تخت شرکت اچ‌بی‌او گذشته است ولی هنوز انتشار کتاب آخر این مجموعه توسط جرج مارتین در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. جرج آر.آر. مارتین، نویسنده مجموعه ترانه یخ و آتش است که سریال تاج و تخت با الهام از این مجموعه ساخته شده است. حالا با وجود اینکه پخش جهانی این سریال به پایان رسیده است؛ ولی مارتین می‌گوید رمان آخر این مجموعه با عنوان بادهای زمستانی در راه است.
 
مارتین در جدیدترین پیام خود درباره رمان آخر مجموعه ترانه یخ و آتش گفته است به زودی رمان آخر در دو جلد منتشر خواهد شد که در بیش از سه هزار صفحه نوشته شده است و به خاطر حجیم بودن رمان آخر نگارش آن طولانی شده بود. وی گفته است حتی ممکن است رمان تا پایان امسال نیز برای مخاطبان عام عرضه شود.
 
مارتین پیش از این در اظهارنظری جالب گفته بود که اگر رمان آخر تا پایان سال ۲۰۲۰ به پایان نرسد، طرفداران این مجموعه حق دارند او را در جزیره‌ای سفید زندانی کنند. پنجمین رمان از مجموعه ترانه یخ و آتش حدود ۱۰ سال پیش منتشر شد و در تمام این سال‌ها طرفداران این مجموعه داستانی برای انتشار رمان آخر لحظه‌ شماری می‌کنند.
 
مارتین پیش از این با انتشار مطلبی در سایت شخصی‌اش گفته بود که همه تمرکز خود را روی نوشتن قسمت پایانی بازی تاج و تخت گذاشته است. چند ماه پیش مارتین نوشته بود که بادهای زمستانی را تا انتهای سال ۲۰۲۱ وارد بازار خواهد کرد.

جرج ریموند ریچارد مارتین نویسنده و نمایش‌نامه‌نویس آمریکایی سبک‌های فانتزی، علمی تخیلی و وحشت است. مارتین بیشتر به خاطر مجموعهٔ فانتزی پرفروش و موفق «ترانه یخ و آتش» شناخته می‌شود. در سال ۲۰۱۱ شبکهٔ تلویزیونی HBO سریالی با نام «بازی تاج و تخت» را از این مجموعه اقتباس کرد که با استقبال فراوانی مواجه شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها