{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگر زن سرشناس: دوباره بچه‌دار شدن در سن بالا بد نیست

بازیگر زن سرشناس: دوباره بچه‌دار شدن در سن بالا بد نیست
کدخبر : 9427

حدیث میرامینی درباره بازی در سریال «زعفرانی» که سال ۹۵ برای نخستین بار روی آنتن رفت و این روزها در حال بازپخش است، و دوباره بچه‌دار شدن صحبت کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، حدیث میرامینی که دیشب در برنامه «سریالیست» حضور داشت، درباره پیوستن به سریال «زعفرانی» توضیح داد: زمانی که پیشنهاد این نقش را گرفتم قدری نگران بودم. عروس این خانواده کسی بود که بیشتر در بحران، خودش رو به تلخی می‌رفت، در حالی که بقیه موقعیت‌های بامزه و بانمکی داشتند. اینکه بین همه بازیگران این بار را من بر دوش داشته باشم قدری چالش برانگیز بود. آقای محمدی از روز اول آنقدر متین و صبور بودند و به من آرامش خاطر دادند که جلو رفتیم.

این بازیگر ادامه داد: موضوع این سریال جهان شمول بود و ممکن است برای هرکسی پیش بیاید، همه سعی «زعفرانی» این بود که بگوید با تمام اتفاقات می‌شود منعطف برخورد کرد و پذیرشمان را بالا برد. کنار همدیگر همه به نتیجه می‌رسند و خانواده و اجتماع جان می‌گیرند.

میرامینی تاکید کرد: این سریال فرهنگ سازی کرد که چرا باید پدر و مادر خودشان را به خاطر بچه‌ها سانسور کنند؟ این موقعیت که مادر و پدرهایی که صاحب بچه بزرگ هستند، دوباره بچه دار شوند، خیلی مرسوم و معمولی است و در کشورمان دایی هم سن با خواهرزاده و عموی هم‌سن با برادرزاده و از این دست زیاد داریم. این موضوع در فرهنگ ما بوده و رفته رفته شکل بدی به خودش گرفته است. اگر برای پدر و مادر چنین اتفاقی بیفتد بد نیست.

وی عنوان کرد: فرهنگ قدیمی ما، احترام به پدر و مادرها، دور هم جمع شدن و سر سفره غذا خوردن خیلی قشنگ و ارزشمند است اما به شرطی که صادقانه و حقیقی باشد، یعنی به این شکل نباشد چون رسم و قانون است من باید احترام بگذارم. چیزی که قلبی باشد و احترامی که از عشق نشات بگیرد خیلی زیباتر است تا اینکه از سر رسم و رسوم و وظیفه باشد.

این بازیگر با بیان اینکه کار بازیگر در فیلم سینمایی یا مینی سریال سخت‌تر است، تاکید کرد: تو در سریال فرصت داری آهسته و پیوسته لایه‌های شخصیت را به مخاطب نشان بدهی و او با تو ارتباط برقرار کند. اما در این سریال با توجه به فرصت کمی که داشتیم، تعدد بازیگران و ژانری که داشتیم فرصت کمتری برای این موضوع داشتیم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها