{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

هومن حاجی عبدالهی خوشنام می شود/ ۶ کیلو کم کردم

هومن حاجی عبدالهی خوشنام می شود/ ۶ کیلو کم کردم
کدخبر : 9800

نقشی متفاوت را ایفا می‌کنم که تا امروز در چنین نقشی ظاهر نشده‌ام...

به گزارش هنر ام‌روز، هومن حاجی عبدالهی، بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها در سریال «خوشنام» ایفای نقش می‌کند، گفت: در سریال «خوشنام» نقشی متفاوت را ایفا می‌کنم که تا امروز در چنین نقشی ظاهر نشده‌ام. من نقش یک کاراکتر کاملاً جدی و تا حدی خشن را ایفا می‌کنم و از حالت کلیشه‌ای که پیش‌تر در نقش‌های کمدی‌ام جا افتاده بود فاصله گرفته و در این اثر در نقشی جدی ظاهر می‌شوم؛ به‌طور کل این سریال یک سریال جدی است که رگه‌هایی از طنز هم در آن احساس می‌شود.

حاجی‌عبدالهی خاطرنشان کرد: البته در سریال «خوشنام» بازیگرانی هستند که مخاطبان آن‌ها را به عنوان چهره‌هایی در فیلم‌ها و سریال‌های کمدی می‌شناسند اما آن‌ها هم خیلی جدی در مقابل دوربین ظاهر شده‌اند و گهگاه اتفاقاتی رخ می‌دهد که فضا را کمدی می‌کند اما به طور کل نمی‌توان این اثر را سریالی طنز یا کمدی دانست.

او افزود: سریال «خوشنام» در فضایی سنتی روایت می‌شود اما کلیت سریال را نمی‌توان اینگونه دانست. تعدد لوکیشن بسیاری در سریال شاهد هستیم، قصه در جنوب شهر روایت می‌شود و قرار است ببینیم چه کسی در این سریال خوشنام خواهد شد.

این بازیگر در ادامه درباره پیش‌بینی‌اش از بازخورد این سریال گفت: آنچه که من می‌بینم و اتفاقاتی که در مقابل دوربین رخ می‌دهد و تیم حرفه‌ای که در تولید این اثر فعالیت دارند با توجه به راش‌ها و تصاویری که می‌بینم به نظرم اثر قابل توجه و جذابی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش برنا، بازیگر مجموعه تلویزیونی «پایتخت 6» در پایان تاکید کرد: بازی در این سریال برایم اتفاق جذابی بود، به اندازه خودم تلاش کردم تا بهترین عملکرد را در مقابل دوربین داشته باشم و برای بازی در این سریال بیش از شش کیلو وزن کم کردم و فکر می‌کنم اگر زمان پخش مناسبی به «خوشنام» بدهند قطعاً مورد توجه قرار می‌گیرد و دیده می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها