{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

ماهور الوند از دختر می‌گوید

ماهور الوند از دختر می‌گوید
کدخبر : 10039

ماهور الوند، بازیگر سینما در برنامه «کافه‌آپاراتِ» فریدون جیرانی از نحوه برخورد فرهاد اصلانی در پیش‌تولید فیلم سینمایی «دختر» با خود گفت.

به گزارش هنر ام‌روز، ماهور الوند، بازیگر، مهمان فریدون جیرانی در برنامه «کافه‌آپارات» شد. 

او در مورد محوه برخورد فرهاد اصلانی در فیلم «دختر» به کارگردانی رضا میرکریمی (محصول سال ۱۳۹۴) با خودش چنین گفت: «یک بار قبلا در مصاحبه دیگری در مورد این موضوع صحبت کرده بودم، چون رابطه پدر و دختری این فیلم سرد است و پدر، پدری جدی و مقتدر است که با دخترش رابطه‌ای صمیمانه ندارد، آقای اصلانی روزهای اول، در پیش‌تولید، از قصد، اصلا مرا تحویل نمی‌گرفتند. سلام می‌کردم، می‌گفتند سلام و می‌رفتند آن طرف. من اوایل فکر می‌کردم ایشان یا خیلی عبوسند یا از من خوششان نمی‌آید.»  

فریدون جیرانی تاکید کرد: «نمی‌خواست رابطه گرم شود مبادا روی بازی‌تان تاثیر بگذارد.»  

الوند ادامه داد: «بله. مدتی گذشت و دیدم آقای اصلانی اصلا این‌طور نیستند و با همه گرمند و همه دوستشان دارند. بعدا که صحبت کردیم گفتند این کار را از قصد می‌کردند، چون من اولین کارم بود و می‌خواستند آن حس خجالتی که باید نسبت به پدر وجود داشته باشد در من به وجود بیاید.»  

او در جواب این که رابطه‌ات با مریلا زارعی چه‌طور بود هم گفت: «خیلی عالی، از روز اول گرم و صمیمی و خوب بودند و من خیلی با او راحت بودم.» 

«دختر» فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا میرکریمی و نویسندگی مهران کاشانی، اولین تجربه سینمایی ماهور الوند، دختر سیروس الوند و برادرزاده زنده‌یاد خشایار الوند بود. 

ماهور الوند: فرهاد اصلانی از قصد مرا تحویل نمی‌گرفت

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها