{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

منتقدان لس آنجلس «ماشین منو بران» را انتخاب کردند

منتقدان لس آنجلس «ماشین منو بران» را انتخاب کردند
کدخبر : 10058

فیلم ژاپنی «ماشین من را بران» از سوی انجمن منتقدان فیلم لس‌آنجلس به عنوان بهترین فیلم سال معرفی شد.

به گزارش هنر ام‌روز، جوایز سالانه انجمن منتقدان لس‌آنجلس هم برندگان خود را در شاخه‌های مختلف اعلام کرد و فیلم ژاپنی «ماشین منو بران» ساخته «ریوسوکی هاموگوچی» به عنوان بهترین فیلم این رویداد سینمایی انتخاب شد تا به تدریج خود را به عنوان یکی از شانس‌های اصلی مراسم اسکار معرفی کند. 

«ماشین منو بران» پیش از این در جوایز انجمن متقدان نیویورک نیز جایزه بهترین فیلم را از آن خود کرده بود و در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نیز در کنار فیلم «قهرمان» از شانس‌های اصلی فصل جوایز سینمایی و اسکار است. 

فیلم «قدرت سگ» ساخته «جین کمپیون» پس از «ماشین منو بران» در رتبه دوم بهترین فیلم سال از نگاه منتقدان لس‌آنجلس قرار گرفت و در شاخه بهترین کارگردانی نیز «جین کمپیون» و «ریوسوکی هاماگوچی» به ترتیب در رتبه اول و دوم قرار گرفتند. 

«سایمون رکس» برای بازی در فیلم «موشک سرخ» به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شد و «بندیکت کامبربچ» هم برای فیلم «قدرت سگ» در جایگاه بعدی قرار گرفت. در شاخه بهترین بازیگر زن نیز «پنه لوپه کروز» برای فیلم «مادران موازی» برگزیده شد و «رنات رینسیو» برای فیلم «بدترین آدم دنیا» دوم شد. 

«وینسنت لیندون» برای فیلم «تیتان» و «کوید اسمیت-مک‌فی» برای فیلم «قدرت سگ» به طور مشترک برنده شاخه بهترین بازیگر مکمل مرد شدند و «آریا دبوسی» برای فیلم «داستان وست ساید» بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد.

در شاخه بهترین انیمیشن و مستند بلند نیز به ترتیب «فرار» و «تابستان سول» برنده شدند و فیلم فرانسوی «مامان کوچک» ساخته «سلین سیاما» برنده بهترین فیلم خارجی (غیرانگلیسی زبان) سال شد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها