{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سبک کارگردانی نیکی کریمی چگونه است؟

سبک کارگردانی نیکی کریمی چگونه است؟
کدخبر : 10149

دانیال نوروش، بازیگر فیلم سینمایی «آتابای» معتقد است نیکی کریمی باهوش‌ترین کارگردانی است که تا حالا دیده و این کارگردان دقیقا می‌دانست که از بازیگرش چه می‌خواهد.

به گزارش هنر ام‌روز، حدود سه هفته پیش، فیلم سینمایی «آتابای» با کارگردانی نیکی کریمی در سینماها اکران شد و تا کنون هم فروش سه میلیارد و چهارصد میلیون تومانی را در گیشه خود ثبت کرده است. دانیال نوروش، یکی از بازیگران این فیلم سینمایی است،

بازیگر نقش آیدین، درباره نحوه حضورش در فیلم سینمایی«آتابای» می‌گوید: «نحوه انتخاب من برای نقش آیدین در «آتابای» به این صورت بود که دستیار کارگردان معرفی‌ام کرد به خانم کریمی، ایشان با من حرف زدند و از من تست گرفتند. یادم است که چند صحنه از فیلمنامه را هم خواندم و فیلم گرفتند. بعد از آن چند بار رفتم و آمدم، عکس گرفتند و حرف زدیم تا این‌که خدا را شکر انتخاب شدم. ‌‎خانم کریمی به عنوان کارگردان، از اول خوب می‌دانستند که چه می‌خواهند. حتی این‌که کجا، چقدر نگاه کنیم و کجا چقدر سکوت. بازی‌های بی‌نظیری که در فیلم می‌بینید، محصول هدایت درست خانم کریمی است.»

نوروش درباره تجربه همکاری با کریمی ادامه داد: «ایشان بسیار باهوش هستند و دقیقا می‌دانند باید چطور و از چه کسی بازی بگیرند و به نظرم این اندوخته و کوله‌بار این همه سال تجربه در سینماست. ‌‎روزهای فیلم‌برداری واقعا لذت بخش بودند و باید بگویم خانم کریمی هم در مقام کارگردان فوق‌العاده هستند. و هم بسیار متین، آرام و صبورند و حرفه‌ای. به راحتی می‌توانند تشویش و اضطراب درونی بازیگر را با یک کلمه و نگاه خنثی کنند و شما را به حالت ایده‌آل‌تان و آرامشی که داشته‌اید، برگردانند. ویژگی مهمی که دارند این است که  می‌توانند کار سخت را برای شما و گروه، ممکن و تبدیل به یک اتفاق بی‌نظیر کنند.»

بازیگر «آتابای»: نیکی کریمی، باهوش‌ترین کارگردان است
دانیال نوروش در فیلم سینمایی «آتابای»

‌‎این بازیگر در پایان گفت: «بازی در «آتابای» برای من تجربه بی‌نظیری بود. بسیار از خانم کریمی یاد گرفتم. یکی از نکات مثبت دیگری که باید اشاره کنم این است که ایشان فقط به عنوان یک کارگردان با بازیگرشان برخورد نمی‌کنند، بلکه رفتارشان با شما مثل یک دوست است، معاشرت می‌کنند و انرژی رد و بدل می‌شود. ‎این باعث می‌شود که این نتیجه را جلوی دوربین ببینیم و همه چیز زنده و قابل درک و لمس باشد. می‌توانم بگویم یکی از باهوش‌ترین کارگردان‌هایی هستند که تا به حال با آن‌ها کار کرده‌ام.»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها