{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اومیکرون در هالیوود چند رویداد مهم سینمایی را لغو کرد

 اومیکرون در هالیوود چند رویداد مهم سینمایی را لغو کرد
کدخبر : 10152

مراسم اهدای جوایز جشنواره بین‌المللی فیلم پالم اسپرینگز، موسسه فیلم آمریکا و گردهمایی بفتای لس‌آنجلس به دنبال خطر شیوع اومیکرون لغو شد.

به گزارش هنر ام‌روز، در حالی که قرار بود مراسم اهدای جوایز جشنواره بین‌المللی فیلم پالم‌اسپرینگز ۶ ژانویه به صورت فیزیکی برگزار شود، افزایش خطر ابتلا به سویه جدید کووید موجب شده تا مسئولان این جشنواره این مراسم را به صورت مجازی برگزار کنند. در این مراسم قرار بود اصغر فرهادی نیز جایزه اثربخشی خلاقانه کارگردانی را از ورایتی دریافت کند.

این دومین سالی است که این جشنواره مراسم اهدای جوایز خود را لغو می‌کند. در این مراسم معمولاً ۲۵۰۰ مهمان از بیش از هزار مرکز از سراسر جهان حضور می‌یابند. در همین حال اعلام شده برگزاری جشنواره فیلم پالم اسپرینگز از ۷ تا ۱۷ ژانویه با رعایت جدی قوانین بهداشتی به قوت خود باقی است.

مهمانی چای فصل جوایز سالانه بفتای لس‌آنجلس نیز که قرار بود ۸ ژانویه برگزار شود، لغو شده است. این مراسم که هر سال بعدازظهر شنبه قبل از مراسم گلدن‌گلوب برگزار می‌شود آخرین بار سال ۲۰۱۹ انجام شد و جمعی از چهره‌های مشهور صنعت سینما از دی کاپریو تا آدام درایور، آنتونیو باندراس، بون جونگ هو و پدرو آلمادوار و تایکا وایتیتی در آن حضور داشتند. با این حال هنوز مراسم اهدای جوایز بفتا در بریتانیا که قرار است ۱۳ مارس برگزار شود، تغییر نکرده است.

نهار جوایز موسسه فیلم آمریکا نیز که قرار بود ۷ ژانویه برگزار شود، لغو شد. در این مراسم قرار بود از ۱۰ فیلم و ۱۰ برنامه برتر تلویزیونی که موسسه فیلم آمریکا پیشتر اسامی آنها را اعلام کرده بود، قدردانی شود.

مدیر این موسسه گفت: هدف ما جمع کردن جمعی از چهره‌های خلاق است اما رسیدن به این هدف در این شرایط ممکن نیست و ما مراسم را تا زمانی که امنیت همه تامین شود به تعویق می‌اندازیم.

در همین حال انجمن منتخب منتقدان آمریکا گفته است تا اینجا هنوز تصمیم به لغو برنامه حضوری بیست و هفتمین دوره خود نگرفته‌اند و این برنامه به صورت حضوری ۹ ژانویه با رعایت جدی پروتکل‌های کووید ۱۹ در لس‌آنجلس برگزار می‌شود. زدن واکسن‌ها، آزمایش‌های منفی تست پی‌سی‌آر، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک از جمله این موارد هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها