{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

همکاری تیموتی شالامی و گلشیفته فراهانی برای زنان افغانستان

همکاری تیموتی شالامی و گلشیفته فراهانی برای زنان افغانستان
کدخبر : 10249

تیموتی شالامی، بازیگر جوان هالیوودی در پستی از یک هودی رونمایی کرد که خود او و حیدر آکرمن آن را طراحی کرده‌اند.

به گزارش هنر ام‌روز، پستی از یک هودی رونمایی کرد که خود او و حیدر آکرمن آن را طراحی کرده‌اند و برای کمک به مردم افغانستان تمام سود فروش آن را به بنیاد افعانستان آزاد، یک بنیاد فرانسوی، اهدا کرده‌اند. جالب این است که عکس روی این هودی متعلق به گلشیفته فراهانی بازیگر ایرانی است و در کنارش نوشته‌ شده «سربازان خاموش». خود گلشیفته فراهانی هم با این بنیاد همکاری می کند.

شالامی در پست خود نوشته:«برای چند سال گذشته من و حیدر آکرمن می‌خواستیم چیزی را درست کنیم. در ماه آگوست ما با هم، در حالی که از وضعیت بحران انسانی در افغانستان شوکه شده بودیم، هودی‌هایی طراحی کردیم که صددرصد سود آن به بنیاد افغانستان آزاد می‌رسد: یک بنیاد که تلاش می‌کند حقوق زنان و کودکان را در افغانستان حفظ کند، علارغم ظلم‌هایی که هر روز بیشتر و بیشتر گستره می‌شوند. ما باید صدای این سربازان خاموش باشیم.»

گلشیفته فراهانی هم در پستی با پوشیدن این هودی نوشته:« دوست ارزشمندم حیدر و تیموته استثنائى با همکارى یکدیگر این لباس را براى کمک و همیارى با زنان و دخترانِ افغانستان طراحى کردند. با سفارش این لباس در سایتِ حیدر شما مستقیم به این هدفِ بزرگ بنیاد افغانستان آزاد کمک خواهید کرد.
باشد که هیچ انسانى در هیچ شرایطى زیر سلطه انسانى دیگر نباشد».
 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها