{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

انتقاد تند دواین جانسون از پیام اینستاگرامی وین دیزل

انتقاد تند دواین جانسون از پیام اینستاگرامی وین دیزل
کدخبر : 10489

دواین جانسون کاملا علنی به پیشنهاد وین دیزل مبنی بر بازگشت به فیلم دهم از مجموعه «سریع و خشمگین» جواب رد داد.

به گزارش هنر ام‌روز، دواین جانسون رسماً دعوت وین دیزل برای بازی در فیلم بعدی «سریع و خشمگین» را رد کرد.

در ماه نوامبر وین دیزل از جانسون در اینستاگرام دعوت کرده بود تا بار دیگر نقش خود را به عنوان یک مامور مخفی به نام لوکاس هابز در فیلم بعدی «سریع و خشمگین» بازی کند.

دیزل نوشته بود: جهان در انتظار فیلم نهایی «سریع ۱۰» است و همانطور که می‌دانی فرزندان من در خانه تو را عمو دواین می‌نامند. هیچ عیدی نیست که تو برای آنها تبریک نفرستی. حالا وقتش شده و باید به قولم به پابلو عمل کنم. سوگند خورده‌ام در فینال یعنی فیلم دهم به بهترین «سریع و خشمگین» برسیم.

اما جانسون در مصاحبه جدیدش با سی‌ان‌ان به این درخواست پاسخ داد و از دیزل به دلیل دعوت در رسانه‌های اجتماعی پس از اینکه قبلاً به این توافق رسیده بودند که با هم همکاری نکنند، انتقاد کرد.

وی گفت: رک و راست به دیزل گفتم به این فیلم برنمی‌گردم. خیلی صمیمانه گفتم همیشه از بازیگران دیگر و فیلم حمایت می‌کنم اما هیچ شانسی برای برگشتن من به فیلم وجود ندارد.

جانسون افزود: این پست عمومی وین دیزل نمونه‌ای از کارهای اوست. دوست نداشتم که پای فرزندانش را در این پست وسط بکشد و از مرگ پل واکر استفاده کند. آنها را نباید وسط کشید. ما ماه‌ها پیش در این باره صحبت کرده بودیم و درک روشنی از کارمان داشتیم.

با این حال دواین جانسون برای خانواده «سریع و خشمگین» آرزوی بهترین‌ها را کرد و گفت دلش می‌خواست سفرش با این مجموعه باورنکردنی با خوبی و خوشی و سپاسگزاری به پایان برسد و مایه تاسف است که با پیام‌های عمومی آب گل‌آلود شود.

دواین جانسون سال ۲۰۱۱ به مجموعه «سریع و خشمگین» پیوست و ابتدا به عنوان مامور هابز وارد فیلم شد و بعد به خانواده حاضر در فیلم پیوست. جانسون سال ۲۰۱۷ پس از بازی در «سرنوشت خشمگین» از این مجموعه خارج شد و با جیسون استاتهام در یک اسپین اف با عنوان «سریع و خشمگین ارایه می‌کند: هابز و شاو» جلوی دوربین رفت.

فیلم «F۹» یکی از معدود فیلم‌های موفق از نظر جذب تماشاگر در تابستان ۲۰۲۱ بود و ۱۷۳ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۷۲۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروخت.

«سریع و خشمگین ۱۰» قرار است ۷ آوریل ۲۰۲۳ راهی سینماها شود. انتظار می‌رود جاستین لین مثل فیلم‌های قبلی کارگردانی این فیلم را انجام دهد.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها