{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بازیگران «هری پاتر» اعتراف کردند/ وسط کار می‌خواستیم فیلم را رها کنیم

بازیگران «هری پاتر» اعتراف کردند/ وسط کار می‌خواستیم فیلم را رها کنیم
کدخبر : 10496

دو ستاره فیلم های «هری پاتر» در ویژه برنامه بیست سالگی این مجموعه سینمایی اعتراف کردند که می خواستند فیلم را در میانه کار رها کنند.

به گزارش هنر ام‌روز، اما واتسون و روپرت گرینت دو ستاره فیلم های «هری پاتر» در ویژه برنامه بیست سالگی این مجموعه سینمایی گفتند که هر دوی آنها در نظر داشتند از نقش‌های خود در فرنچایز «هری پاتر» دست بکشند و فیلم را ترک کنند. آنها دلیل این امر را فشارِ ستاره بودن بر زندگی شان عنوان کردند.

اما واتسون و روپرت گرینت که نقش هرماینی گرنجر و رون ویزلی را در هر هشت فیلم «هری پاتر» ایفا کرده اند درباره دوران بازی خود در این فرنچایز سینمایی در ویژه برنامه HBO Max با نام «بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» صحبت کردند.

این ویژه برنامه به مناسبت بیستمین سالگرد «هری پاتر و سنگ جادو»، اولین فیلم از مجموعه «هری پاتر» ساخته شده است. در بخشی از این برنامه روپرت گرینت زمانی را به یاد می آورد که واتسون احتمال خروج خود از این مجموعه سینمایی را مطرح کرده بود. گرینت در این باره گفت: تو در نظر داشتی که از فیلم خارج شوی، من واقعا هرگز در این مورد با تو صحبت نکرده ام.

واتسون نیز در پاسخ گفت: آره. فکر می‌کنم ترسیده بودم. نمی‌دانم آیا تا به حال احساس کرده‌ای که به نقطه اوجی که دوست داشته ای رسیده ای و بگویی برای همیشه جاویدان شده ای.

گرینت در جواب واتسون در این برنامه اشاره کرد، او نیزچنین لحظاتی را در تمام دوران حضورش در نقش رون ویزلی در فیلم‌های «هری پاتر» تجربه کرده بود. گرینت گفت زمانی با خودم می گفتم اگر یک روز تصمیم بگیرم تمامش کنم، زندگی چگونه خواهد بود.

تام فلتون دیگر بازیگر فیلم های «هری پاتر» از فشار وارده روی اما واتسون گفت و تاکید کرد، واتسون سن پایین تر از آنها داشت و در فیلم برخلاف دنیل ردکلیف و گرینت که با هم بودند، واتسون تنها بود.

واتسون در پایان تاکید کرد حمایت طرفداران و دیگر بازیگرهای فیلم به او اعتماد به نفس داد تا نقشش را در این فیلم ادامه دهد.

برنامه «بیستمین سالگرد هری پاتر: بازگشت به هاگوارتز» روز یک ژانویه از HBO Max پخش می شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها