{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

فهیم: سرم هم برود نمی‌گویم «نگهبان شب» را چگونه دیدم

فهیم: سرم هم برود نمی‌گویم «نگهبان شب» را چگونه دیدم
کدخبر : 10555

محمدتقی فهیم با انتشار متنی در صفحه اینستاگرامش درباره اینکه چگونه و از چه طریقی توانسته فیلم «نگهبان شب» رضا میرکریمی را ببیند، توضیح داد.

به گزارش هنر ام‌روز، در پی حواشی پیش آمده به دلیل نوشتن نقد درباره فیلم «نگهبان شب» و لو دادن قصه فیلم توسط محمدتقی فهیم و اعتراض محمدصادق میرکریمی مجری طرح فیلم به این اتفاق، فهیم با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود توضیح داد که فیلم را به چه صورتی دیده است!

متن منتشر شده توسط محمدتقی فهیم به شرح زیر است:

«توضیح ضروری درباب حاشیه ای پیرامون فیلم نگهبان شب
من خبرنگار قدیمی و منتقد فعالم که دوستان ومنابع خودم را دارم
آقای صادق میرکریمی
پدرتان در مقام حقیقی برای من از جایگاه ویژه ای برخوردارند .
ابتدا شما را ارجاع می دهم به سالی که فیلم زیرنورماه را داوران کنار گذاشته بودند و من و برخی دیگر از رسانه ای ها، محکم تر از امروز ، ورود کردیم . بله من نه تنها با دو نفر از داوران وقت تماس گرفتم که حتی با مدیر مسئول و سردبیر محل کارم ، صحبت کردم و درخواست نمودم که هرکاری می توانند بکنند چون زیر نور ماه، فیلمی خوب و حیف است در جشنواره نباشد و … آن موقع شما نبودید که بپرسید فهیم، فیلم را کجا دیدی که خودت را برایش تکه پاره می کنی.
ونیز ذر زمان فیلم سرکار خانم آبیار که بچه های رسانه و از جمله من به قضیه ورود کردیم و …
دلیل اشاره ام به موارد فوق بدین منظور است که دیدن فیلم ها قبل از جشنواره یک سنت است که البته فیلمسازان عزیز از رویکردهای مثبت این روند نورانی می شوند و احتمالا از نظری منفی برمی آشوبند.
بگذریم و بپردازیم به اینکه من چطور فیلم شما را دیدم.
نخست اینکه بنده هیچ رابطه سازمانی با جشنواره و حوالی آن ندارم. و اساسا طی مدت بازبینی فیلم ها، کسی مرا در اطراف دفتر جشنواره و فارابی و غیره ندیده است، پس بی جهت مدیریت جشنواره را سیبل حاشیه ها نکنید که انصاف نیست.
آقای میرکریمی، بنده پانزده دقیقه فیلم شما را دیدم که معلوم بود با گوشی ضبط شده است، بخشی ازآن پشت صحنه یک پارکینگ بود و بخشی راش های ناقص و البته خلاصه قصه آن که برایم از سوی یکی از نزدیکان پروژه واتساب شده بود ، همین.
برای اینکه به قضیه بیشتر پی ببرید، مجددا ارجاعتان می دهم به مطلبی که قبل ازاین در صفحه ام درباره فیلم آقای کیمیایی نوشته بودم و ازآنجا که آن را هم ندیده بودم اشاره ای به قصه داشتم که کاملا صحیح نبود لذا آنجا هم یکی از نزدیکان پروژه ایشان طی توضیحی قصه را اصلاح کرده بود که متعاقبا استواری کردم.
آقا صادق ، این طبیعی است که بنده با چهل و پنج سال کار در رسانه و البته حوالی سینما ، از چنین امکانی برخوردار باشم و شما هم تلاش نکنید که بخواهید منبع ارسال ویدیو را معرفی کنم، چرا که اگر سرم برود و همه قدرت رسانه ای که دارید بکار بیفتد ، به عنوان یک خبرنگار هرگز از رازداری ام عدول نخواهم کرد.
ضمنا شما جوانید . توصیه می کنم دل بزرگ کنید.
والسلام»

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها