{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

حضور اولین فیلم مشترک نرگس محمدی و همسرش در جشنواره فجر

حضور اولین فیلم مشترک نرگس محمدی و همسرش در جشنواره فجر
کدخبر : 10621

فیلم سینمایی «۲۸۸۸» به کارگردانی علی اکبر حیدری و کیوان علی محمدی برای نمایش در در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فجر آماده شد.

به گزارش هنر ام‌روز، فیلم سینمایی «۲۸۸۸» به کارگردانی علی اکبر حیدری و کیوان علی محمدی برای نمایش در در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فجر آماده شد.

علی اکبر حیدری و کیوان علی محمدی که تجربه مشترک ساخت فیلم گیلدا را داشتند فیلم ۲۸۸۸ را در ژانر جنگی ساخته و هشت سال جنگ ایران و عراق از روز اول تا روز آخر جنگ را به تصویر کشیدند.

در خلاصه داستان فیلم آمده است:یاران ناشناخته ام چون اختران سوخته چندان به خاک تیره فروریختند سرد که گفتی دیگر زمین همیشه شبی بی ستاره ماند. آهای ! این خون صبحگاه است گویی به سنگ فرش کاین گونه می تپد دل خورشید در قطره های آن...

بازیگران فیلم ۲۸۸۸حمیدرضا پگاه ، شیرین اسماعیلی ، مرتضی اسماعیل کاشی ،  سیاوش مفیدی  ، ساناز مصباح ، نرگس محمدی ، علی اوجی ، رضا داوود وندی ،شیوا فلاحی ، عادله گرشاسبی و ... در فیلم ۲۸۸۸ به ایفای نقش پرداخته اند. 

حضور اولین فیلم مشترک نرگس محمدی و همسرش در جشنواره فجر +عکس

نرگس محمدی، سیاوش مفیدی، شیرین اسماعیلی و حمیدرضا پگاه در فیلم ۲۸۸۸فیلم ۲۸۸۸ اولین فیلم مشترک نرگس محمدی و همسرش علی اوجی است که در جشنواره فجر امسال با دیگر فیلم ها به رقابت خواهد پرداخت.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها