{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گزینه‌های رزرو جشنواره فجر

 گزینه‌های رزرو جشنواره فجر
کدخبر : 10743

از «کوچه ژاپنی ها» تا «علت مرگ نامعلوم» کدام فیلم ها از گزینه های رزرو جشنواره فجر هستند؟

به گزارش هنر ام‌روز، طبق اعلام دفتر جشنواره فیلم فجر، صاحبان آثار تا ۲۵ دی ماه فرصت دارند تا نسخه نهایی فیلم را به دبیرخانه ارائه دهند. با توجه به اینکه برخی آثار همچنان در مرحله فنی و فیلمبرداری قرار دارند، ممکن است به نمایش در جشنواره فجر نرسند.

به گزارش سینماروزان، فیلم «موقعیت مهدی» محصول سیمافیلم از جمله آثاری است که احتمال نرسیدن نسخه نهایی اش به جشنواره وجود دارد. پیش از این گفته می شد «مرد بازنده» محمدحسین مهدویان هم به دلیل طولانی شدن مراحل فیلمبرداری آماده نمی شود اما طبق آخرین شنیده ها، این فیلم با انجام همزمان مراحل فنی بطور قطع برای حضور در جشنواره فجر آماده خواهد بود.

اما طبق سال های گذشته، تعدادی از فیلم ها به بخش رزرو راه پیدا کردند تا در صورت نرسیدن فیلمی، جایگزین آنها شوند. «کوچه ژاپنی‌ها» ساخته امیرحسین ثقفی با بازی مجید مظفری، شیدا یوسفی، نیکی مظفری، شقایق فراهانی، «علت مرگ: نامعلوم» ساخته علی زرنگار با بازی بانیپال شومون، علیرضا ثانی‌فر، ندا جبرئیلی، علی‌محمد رادمنش و زکیه بهبهانی، «شبگرد» فرزاد موتمن با بازی امیر آقایی و امیرحسین فتحی، «پاکول» ساخته نوید اسماعیلی با بازی افسانه بایگان، رضا اخلاقی راد، علیرضا مهران، «عروسک» ساخته اصغر یوسفی‌نژاد و «عموزادگان» ساخته دانش اقباشاوی فیلم هایی هستند که در فهرست رزرو جشنواره فجر قرار دارند.

هر فیلم رزرو قبل از ورود به جشنواره باید پروانه نمایش دریافت کند و بدیهی است که فیلم بدون پروانه نخواهد توانست وارد جشنواره شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها