{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

براساس لیست مجله هنری ای.وی کلاب

کیارستمی و فرهادی در لیست بهترین فیلم‌های دهه دوم قرن

کیارستمی و فرهادی در لیست بهترین فیلم‌های دهه دوم قرن
کدخبر : 1083

در بین لیست بهترین فیلم‌های دهه دوم قرن در رای گیری مجله ای.وی کلاب (the A.v club) "جدایی نادر از سیمین" اثر "اصغر فرهادی" رتبه چهارم و"کپی برابر اصل" ساخته "عباس کیارستمی" رتبه هجدهم را کسب کردند.

هنر ام‌روز-فاطمه اسماعیلی: تحریریه مجله آنلاین ای.وی کلاب (the A.v club) یک وب‌گاه اینترنتی است که به نقد فیلم‌ها، موسیقی‌ها، محصولات تلویزیونی و کتاب‌ها در کنار انجام مصاحبه و موارد مرتبط با فرهنگ عامه می‌پردازد. این وب‌سایت زیرمجموعه‌ای از د آنیون است، اما برخلاف د آنیون، به مطالب طنز نمی‌پردازد. ای. وی. کلاب پیش‌تر به‌صورت چاپی نیز منتشر می‌شد اما از سال ۲۰۰۶ میلادی تنها به‌صورت آنلاین انتشار می‌یابد. 

ای. وی. کلاب از سال ۲۰۰۶ اقدام به انتشار فهرست بهترین آلبوم موسیقی و بهترین فیلم در انتهای هر سال می‌کند. این انتخاب‌ها با رأی کاربران صورت می‌گیرد. تا پیش از سال ۲۰۰۶ (از سال ۱۹۹۹) انتخاب آلبوم و فیلم سال برعهدهٔ نویسندگان مجله بود. 

این مجله لیست بهترین فیلم‌های دهه دوم قرن 21 (از 2010 تا 2019) را منتشر کرده است.

"جدایی نادر از سیمین" از "اصغر فرهادی" رتبه چهارم، "کپی برابر اصل" ساخته "عباس کیارستمی" رتبه هجدهم، و اولین رتبه را نیز فیلم "مد مکس" (MADmax) به کارگردانی "جرج میلر" را کسب کرده است.

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها