{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

"مرد عنکبوتی" مجری مراسم اسکار می‌شود؟

"مرد عنکبوتی" مجری مراسم اسکار می‌شود؟
کدخبر : 10941

برای نخستین بار در چهار سال اخیر قرار است مراسم اعطای جوایز آکامی اسکار با حضور یک مجری اصلی برگزار شود.

به گزارش هنر ام‌روز، پس از چند سال برگزاری مراسم اسکار بدون یک مجری اصلی، مسئولان این جوایز سینمایی قصد دارند مراسم نود و چهارمین دوره این رویداد را با حضور یک مجری اصلی برپا کنند و گفته می‌شود به «تتام هولاند» بازیگر نقش «مرد عنکبوتی» برای اجرای مراسم اسکار پیشنهاد داده شده است. 

هالیوود ریپورتر گزارش داده هنوز به صورت قطعی مجری مراسم اسکار ۲۰۲۲ انتخاب نشده است اما دست‌اندرکاران این جوایز با «تام هولاند» ۲۵ ساله برای قبول این مسئولیت تماس گرفته‌اند. «تام هولاند» پیش از این ضمن ابراز علاقه‌مندی به اجرای مراسم اسکار گفته بود: «شاید در آینده، اما به راستی در حال حاضر مشغله زیادی دارم، گرچه واقعا دوست دارم این کار را انجام دهم». 

«مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست» جدیدترین فیلم با بازی «تام هولاند» در نقش اصلی است که به پرفروش‌ترین فیلم سینمای جهان از زمان آغاز همه‌گیری کرونا تا به امروز تبدیل شد. این بازیگر قرار است به زودی در فیلم «آنچارتد» که اقتباسی از یک بازی ویدئویی است در کنار «مارک والبرگ» بازی کند. 

نامزدهایی نهایی اسکار ۲۰۲۲ روز ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن) معرفی می‌شوند و مراسم اسکار نیز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین) برگزار می‌شود.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها