{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کمدی‌ها به نشست می‌‌آیند

کمدی‌ها به نشست می‌‌آیند
کدخبر : 11052

دوره جدید سلسله برنامه‌های «نور، صدا، دوربین، خنده» با نمایش و بررسی فیلم سینمایی «دینامیت» آغاز می‌شود.

به گزارش هنر ام‌روز، «دفتر طنز» دوره جدید برنامه «نور، صدا، دوربین، خنده» را پس از وقفه‌ای چند ساله برگزار می‌کند که در آن به نمایش و بررسی آثار سینمایی و تلویزیونی کمدی ایرانی و خارجی بپردازد که در نخستین برنامه دوره جدید، فیلم سینمایی «دینامیت» به کارگردانی مسعود اطیابی نمایش داده شده و نقد خواهد شد.

در این برنامه پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی فیلم و همچینین بررسی وضعیت سینمای کمدی در ایران با حضور مسعود اطیابی (کارگردان)، برخی بازیگران فیلم، شاهین شجری کهن (منتقد) و رضامیرمحرابی (مجری و کارشناس) برگزار خواهد شد.

این رویداد روز چهارشنبه، ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰، ساعت ۱۷ در سالن سوره حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به حافظ برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

پژمان جمشیدی، احمد مهران‌فر، نازنین بیاتی، محسن کیایی و زیبا کرمعلی از جمله بازیگران دینامیت به تهیه کنندگی ابراهیم عامریان هستند.
سلسله نشست‌های «نور، صدا، دوربین، خنده» به نقد و بررسی فیلم‌ها، سریال‌ها و نمایش‌های کمدی ایران و جهان می‌پردازد که پیش از این در سال‌های گذشته میزبان سینماگران و چهره‌های مطرح بوده است. در دوره جدید نیز قرار است آسیب‌شناسی سینمای طنز ایران و جهان در کنار نمایش آثار با حضور منتقدان و فعالان حوزه سینما و علاقه‌مندان به طنز و کمدی برگزار شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها