{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

جیغ از مرد عنکبوتی پیشی گرفت

جیغ از مرد عنکبوتی پیشی گرفت
کدخبر : 11057

با اکران پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جیغ» این فیلم توانست در اولین شب اکرانش ۱۳.۴ میلیون دلار بفروشد و فیلم نخست گیشه‌های سینماهای آمریکا شود.

به گزارش هنر ام‌روز، «جیغ» پارامونت که جمعه در ۳ هزار و ۶۶۴ سالن سینما اکران شد ۱۳.۴ میلیون دلار فروخت. انتظار می‌رود این فیلم تعطیلات آخر هفته را با وجود اومیکرون که سینماها را خالی کرده به فروشی حدود ۳۰ میلیون دلار برساند.

با در نظر گرفتن تعطیلات چهار روزه این هفته که شامل روز گرامیداشت مارتین لوترکینگ در روز دوشنبه نیز می‌شود فروشی ۳۶ میلیون دلاری برای این فیلم پیش‌بینی می‌شود.

«اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» نیز در پنجمین هفته اکرانش اگر فیلم دوم گیشه‌های آمریکا شود غیرمنتظره نیست و طبیعتاً شکستی برای سونی محسوب نمی‌شود زیرا این فیلم در آخر این تعطیلات آخر هفته فروش خود را از مرز ۷۰۰ میلیون دلار در آمریکا عبور می‌دهد که رقم بزرگی برای فروش است.

«اسپایدرمن: راهی به خانه نیست» روز جمعه ۵.۲ میلیون دلار فروش کرد و انتظار می‌رود در پایان تعطیلات ۴ روزه فروشش به ۲۷ میلیون دلار برسد.

پنجمین فیلم «جیغ» که ۲۵ سال پس از فیلم اول اکران می‌شود، دنباله‌ای بر فیلم «جیغ ۴» محصول سال ۲۰۱۱ است. تماشاگران به این فیلم امتیاز «ب+» داده‌اند که امتیاز خوبی است.

کارگردانی این فیلم را مت بتینلو-اولپین و تیلر ژیلت به صورت مشترک انجام داده‌اند و در آن کورتنی کاکس و نیوکمپل از فیلم قبلی با دیوید آرکت، هدر ماتارازو و مارتی شلتون و نیز جنا اورتگا و میسون گودینگ هم‌بازی شده‌اند.

کارگردان اصلی «جیغ‌» ‌های قبلی یعنی وس کریون سال ۲۰۱۵ درگذشت. در فیلم جدید زن جوانی به زادگاه قدیمی خود برمی‌گردد و با قتل‌های وحشتناک مرتبط با یک قاتل سریالی روبه‌رو می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها