{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اگر امروز سینماها رایگان می‌شد حق کسانی که بلیت خریده بودند ضایع می‌شد

اگر امروز سینماها رایگان می‌شد حق کسانی که بلیت خریده بودند ضایع می‌شد
کدخبر : 11217

عضو انجمن سینماداران، نبود برنامه ریزی مناسب را دلیل لغو طرح رایگان شدن سینماها در روز یکشنبه سوم بهمن ماه به مناسبت روز برای بانوان اعلام کرد.

به گزارش هنر ام‌روز، روز گذشته شنبه ۲ بهمن ماه محمدرضا صابری سخنگوی انجمن سینماداران از طرح رایگان شدن سینماها در روز یکشنبه ۳ بهمن ماه به مناسبت روز زن و ولادت حضرت زهرا(س) خبر داد که بعد از آن صابری دوباره از لغو این طرح از سمت وزارت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. حال غلامرضا فرجی عضو انجمن سینماداران در مورد دلیل لغو این برنامه با برنامه «پرانتز خبر» رادیو نمایش صحبت کرد.

غلامرضا فرجی عضو انجمن سینماداران اظهار کرد: در واقع قرار بود تا به منظور بزرگداشت روز زن سینماها در روز ۳ بهمن ماه برای بانوان رایگان باشد که با توجه به اینکه این برنامه زمان زیادی برای اجرایی کردن زیاد داشت و برنامه ریزی از قبل انجام نشده بود این موضوع کنسل شد.

او افزود: تعدادی از مخاطبان از قبل پول داده و بلیت سینما را خریداری کرده بودند و  تداخلی بین آنها و کسانی که بلیت خریداری نکرده بودند به وجود می آمد به این منظور مجبور به لغو این طرح شدیم تا حق کسانی که بلیت خریده بودند ضایع نشود.

غلامرضا فرجی در پایان گفت: از آنجا که برای برگزاری هرچه باشکوه تر این برنامه ها نیاز به برنامه ریزی وجود دارد امیدواریم در آینده با برنامه قبلی طرح های این چنین را در مناسبت های دیگر اجرا کنیم.

منبع: صبا

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها