{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

سلنا گومز مجری اسکار می‌شود؟

سلنا گومز مجری اسکار می‌شود؟
کدخبر : 11220

مراسم اعطای جوایز نود و چهارمین دوره جوایز سینمایی اسکار امسال احتمالا با حضور چند چهره سرشناس به عنوان مجری برگزار خواهد شد.

به گزارش هنر ام‌روز، پس از این که آکادمی اعلام کرد مراسم اسکار ۲۰۲۲ را پس از چند سال با حضور یک مجری برگزار خواهد کرد، شنیده‌ها حاکی از آن است که چند چهره معروف اجرای مراسم نود و چهارمین دوره این رویداد سینمایی را بر عهده خواهند داشت. 

هنوز هیچ فردی به عنوان مجری مراسم اسکار انتخاب نشده و گفتگوها در این باره در جریان است و تصمیم نهایی از سوی آکادمی، شبکه ABC و «ویل پاکر» مجری مراسم اسکار اتخاذ خواهد شد. پیش از این در سال ۱۹۸۳ چهار نفر شامل «والتر ماتاهو»، «لیزا مینلی»، «دادلی مور» و«ریچارد پرایر» مجری مراسم اسکار بودند که یکی از پرمخاطب‌ترین مراسم‌های ادوار اسکار رقم خورد. 

مراسم اسکار در سه سال اخیر بدون مجری برگزار شده و «جیم کیمل» آخرین چهره‌ای بود که در سال ۲۰۱۸ اجرای این مراسم را بر عهده داشت.

در حالی که میزان مخاطبان مراسم اسکار طی چند سال اخیر روند کاهشی داشته، آکادمی اسکار امیدوار است امسال بتواند بیش از ۵۰ میلیون مخاطب را جذب این رویداد کند، اتفاقی که آخرین بار در سال ۱۹۹۸ روی داد زمانی که فیلم «تایتانیک» پیشتاز اسکار نام گرفت. 

«استیو مارتین»، «مارتین شورت» و«سلنا گومز» از جمله چهره‌هایی هستند که بیشترین اقبال را برای حضور به عنوان مجری مراسم اسکار دارند و «داوین جانسون»، «کوین هارت»، »«جیمی کیمل»، «تام هولاند»، «تیفانی هادیش»، «تینا فی»، «امی پوهلر» و «مایا رادولف» نیز از جمله چهره‌هایی هستند که نام آنها نیز از سوی طرفداران برای اجرای مراسم اسکار ۲۰۲۲ مطرح شده اما شانس کمی برای انتخاب داند. 

نامزدهایی نهایی اسکار ۲۰۲۲ روز ۸ فوریه ۲۰۲۲ (۱۹ بهمن) معرفی می‌شوند و مراسم اسکار نیز ۲۷ مارس ۲۰۲۲ (۷ فروردین) برگزار می‌شود.

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها