{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

امین حیایی شب‌ها گرگ شکار می‌کند

امین حیایی شب‌ها گرگ شکار می‌کند
کدخبر : 11529

در سومین روز چهلمین جشنواره فیلم فجر فیلم «برف آخر» اثر امیر حسین عسگری که داستان دامپزشکی است که شب‌ها گرگ شکار می کند در خانه جشنواره روی پرده می‌رود.

به گزارش هنر ام‌روز، این فیلم به کارگردانی امیرحسین عسگری و نویسندگی امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی و سید حسن حسینی و تهیه‌کنندگی حسن مصطفوی ساخته شده است.

مدیر فیلمبرداری این اثر را آرمان فیاض، صدابردار امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس علی نصیری‌نیا، طراحی گریم امید گلزاده و تدوین اسماعیل علیزاده و موسیقی: مسعود سخاوت دوست بر عهده داشتند که از میان این عوامل اسماعیل علیزاده با تدوین فیلم شنای‌پروانه در جشنواره سی‌وهشتم، سیمرغ این بخش را به نام خود کرد.

همچنین مسعود سخاوت‌دوست که پیش از این چهاربار در جشنواره فیلم فجر نامزددریافت جایزه شده است، موسیقی سه فیلم دیگر بدون قرار قبلی، ضد و موقعیت مهدی را برعهده داشته و به این ترتیب نامش در چهار فیلم در این دوره جشنواره دیده می‌شود.

برف آخر در شرایط سخت و سرد شمال کشور ساخته شده و نگاهی متفاوت به روزمرگی‌های یک دامپزشک دارد. امین حیایی، لادن مستوفی، مجید صالحی، نوشین مسعودیان، صادق ملک، امیر مشهدی عباس، امیرعباس رودگر صفاری و مهدی مهربان در این فیلم سینمایی نقش‌آفرینی داشته‌اند.

 احسان علیخانی، حمیدرضا علی‌نژاد، امیرحسین عسگری و حسن مصطفوی نیز سرمایه‌گذاران این فیلم سینمایی هستند.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها