{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

اگر علیرضا بیرانوند بداند فیلمش چقدر ضعیف است!

اگر علیرضا بیرانوند بداند فیلمش چقدر ضعیف است!
کدخبر : 11551

ساخت فیلم از زندگی واقعی چهره های شناخته شده در دنیا بسیار معمول است اما گویا در ایران نمونه های موفق در این باره بسیار اندک است.

به گزارش هنر ام‌روز، گویا فیلم بیرو نمونه ناموفق دیگری از همین گونه است زیرا تابناک نوشته است: همان گونه که انتظار می‌رفت فیلم بیرو فیلمی ضعیف و در حد یک تله فیلم از آب در آمد. از فیلم بیرو نیز با توجه به فیلم اول کارگردانش در همین سطح انتظار می‌رفت و یک فیلم تخت و حداکثر در حد یک تله فیلم را شاهد بودیم.

حسین+بیرانوند+در+فیلم+بیرو

خلاصه داستان این فیلم داستان زندگی نوجوانی علی‌رضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی‌ فوتبال ایران است.

علیرضا بیرانوند کرونا گرفته و فیلم را ندیده است

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال گفت: خوشحال هستم که اولین اکران جشنواره فیلم فجر به «بیرو» اختصاص پیدا کرد. امیدوارم مردم فیلم «بیرو» را ببینند؛ به نظرم می‌تواند خیلی کمک کند و جوانان را رو به جلو ببرد.

فیلم سینمایی «بیرو» ساخته مرتضی علی عباس میرزایی، فیلمی درباره زندگی علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم فوتبال کشورمان است. نمایش آثار جشنواره فجر امسال برای اهالی رسانه یک روز زودتر (از ۱۱ بهمن) آغاز شد. 

بیرانوند درباره آگاهی خود از ساخت این فیلم بیان کرد؛ من در جریان ساخت فیلم بودم و چند ماه قبل از شروع کار با من صحبت کردند و به شهرستان لرستان آمدند و مستند خوبی از من گرفتند و بعد از آن این فیلم را ساخته شد.

به گفته او، ۱۰۰ درصد فیلم واقعیت‌ها را نشان می دهد و حتی می‌توانستند از زندگی او، یک فیلم ۱۰ ساعته بسازند.

بیرانوند خود در اکران این فیلم در جشنواره حضور نداشت؛ او در این باره به باشگاه خبرنگاران گفت: بعد از بازی با عراق تست کرونای من مثبت شد، از مردم می‌خواهم دعا کنند تا هر چه زودتر سلامتی ام را به دست بیاورم. متأسفانه به دلیل همین کرونا نتوانستم کنار عوامل فیلم بیرو در برج میلاد باشم و در قرنطینه هستم. البته اگر هم کرونا نداشتم به خاطر بازی با امارات هم نمی‌توانستم در اکران برج میلاد باشم.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها