{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

بهروز افخمی مسئولیت دو فیلم پر انتقاد را نپذیرفت!

بهروز افخمی مسئولیت دو فیلم پر انتقاد را نپذیرفت!
کدخبر : 11652

بهروز افخمی: «ماهان» و «لایه‌های دروغ» را ندیده‌ام.

به گزارش هنر ام‌روز، بهروز افخمی عضو هیات انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر در گفتگو با مهر درباره واکنش اهالی رسانه و منتقدان به حضور فیلم‌های سینمایی «ماهان» و «لایه‌های دروغ» در بخش مسابقه جشنواره فیلم فجر اظهار کرد: «من این ۲ فیلم را ندیده‌ام، یعنی پنج یا ۶ فیلم از ۶۰ اثری که به ما نمایش داده شد، یا ناقص دیدم و یا اصلاً ندیدم. درباره این فیلم‌ها به آرای اعضای هیات انتخاب مراجعه می‌کردم تا ببینم فیلم را پذیرفته‌اند یا نه.»

««لایه‌های دروغ»، «ماهان»، «بیرو» و یک فیلم را دیگر را من ندیدم و به آن نمره ندادم. در حقیقت نمره دیگر اعضای هیات انتخاب را پذیرفتم و متوجه شدم فیلم برای حضور در بخش سودای سیمرغ نمره آورده است. در این میان شنیده‌ام فیلم «بی رو» خوب و چیزی میان فیلم مستند و داستانی است، اما من هم درباره فیلم‌های «لایه‌های دروغ» و «ماهان» زیاد شنیده‌ام که در سطح مسابقه نبوده‌اند.»

«در حقیقت غیر از پنج اثری که ما به‌عنوان فیلم‌های رزرو نگه داشته بودیم و مشکل پروانه نمایش و اصلاحات داشتند، از جمله فیلم‌های «عروسک»، «علت مرگ: نامعلوم»، «میرجاوه»، «کوچه ژاپنی» و «ستون چهارده» احتمالاً از ۲ فیلم «لایه‌های دروغ» و «ماهان» بهتر بوده‌اند، اما علت‌هایی خارج از هیات انتخاب داشتند که وارد بخش سودای سیمرغ نشدند.»

«باید بگویم «مرد بازنده» از آنچه که به ما نشان دادند، بسیار بهتر شده است. یعنی دقیقاً همان چیزی که ما حدس می‌زدیم، اتفاق افتاده است.از همان ۷۵ دقیقه که ما دیدیم، می‌توانستیم حدس بزنیم که مابقی آن اگر ساخته شود فیلم خوبی از آب در می‌آید.»
 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها