{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

گلایه یکتا ناصر: من به فیلم «رحمان ۱۴۰۰» افتخار می کنم

گلایه یکتا ناصر: من به فیلم «رحمان ۱۴۰۰» افتخار می کنم
کدخبر : 11666

یکتا ناصر بازیگر فیلم سینمایی «شب طلایی» با حضور در ویژه برنامه «مدیا» خبرفوری گفت: وقتی با یوسف حاتمی کیا کار می کردیم طبیعی بود که فکر کنیم به عنوان پسر آقای حاتمی کیا کار می کنند ولی اصلا اینگونه نبود و ایشان بسیار مستقل بودند.

به گزارش هنر ام‌روز، او که در غرفه خبرفوری و سرناخبر در جشنواره فیلم فجر حاضر شده بود، یادآور شد: جنس و وضعیت فیلم یوسف حاتمی کیا نشان می دهد که من  کارگردان دیگری هستم و می خواهم فیلم خود را بسازم. 

یکتا ناصر با اشاره به بازی در سریال «دل» گفت: کاری که بسیار برای آن زحمت کشیدم سریال «دل» بود ولی به دلیل انتقادهایی که به کار وارد شد، شاید نقش و بازی من آنگونه که تصور می کردم، دیده نشد و همه این ها طبیعی است و باعث می شود آدم بزرگ شود. 

ناصر درخصوص فیلم سینمایی «رحمان 1400» بیان کرد: فیلم سینمایی «رحمان 1400» که متاسفانه از پرده پایین کشیدند، بسیار بد بود که امیدوارم این اتفاق برای دیگر فیلم ها نیفتد، زیرا آن آدم هایی که تصمیم می گیرند فیلم  از پرده پایین برود نمی دانند افرادی که برای فیلم زحمت کشیدند چه شکست عمیقی را در قلبشان احساس می کنند. 

او افزود: من به فیلم «رحمان1400»افتخار می کنم و نقشی که بازی کردم یکی از درخشان ترین بازی های من بوده است و بازخوردهای بسیار خوبی دریافت کردم. 

یکتا ناصر درخصوص قطع همکاری با تلویزیون گفت: من با تلویزیون قهر نیستم و اگر شرایط فراهم شود خیلی دوست دارم همکاری کنم. امیدوارم شرایط تلویزیون به سمتی برود که راحت تر بتوان در آن کار کرد.

این گفتگو را ببینید.

 
 
 

 

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها