{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

کدام هنرمند بهتر از بقیه حرف زد؟

کدام هنرمند بهتر از بقیه حرف زد؟
کدخبر : 11769

کم ندیدیم جایزه به دست هنرمند می رسد به تته پته می افتد، اشک می ریزد و یا برخی مثل چوب خشک بی احساس به نظر می رسند! حرف های برندگان سیمرغ بلورین چهلمین جشنواره فیلم فجر را مرور کنید و ببینید به نظر شما کدام یک بهتر حرف زدند؟

به گزارش هنر ام‌روز، دنیای اقتصاد نوشت:

صدف اسپهبدی: ممنونم که هیات داوران امسال جوانان را دیدند، از مادر و پدرم که تمام این سال‌ها من را تحمل کردند تا به آنچه می‌‌‌خواهم برسم تشکر می‌‌‌کنم، از آقای دانشی و آقای رادان که اجازه دادند در این فیلم باشم هم تشکر می‌‌‌کنم.

نادر سلیمانی: خیلی کارم سخت شد، آن موقع طنز کار می‌کردم، الان مانده‌‌‌ام چه کنم، من از هیات داوران خیلی تشکر می‌‌‌کنم ، به من لطف کردند. الان حدود ۳۰ سال است کار بازیگری می‌‌‌کنم ولی اولین بار است که ضربان قلبم بالا رفته است، ممنونم. یک آرزو دارم؛ زنان سرزمینم همیشه آزاد باشند. این جایزه را به مادران این سرزمین تقدیم می‌‌‌کنم؛ مادران ۱۷‌هزار شهیدی که بی‌‌‌گناه در این راه شهید شدند.

طناز طباطبایی: اگر خدای من نبود شاید هیچ اتفاقی نمی‌‌‌افتاد. ما هر چه داریم مدیون آقای نصیریان و این نسل طلایی هستیم. من همیشه منش و رفتار او را سرلوحه کار خودم قرار داده‌ام. از آرین وزیر دفتری ممنونم که این نقش سخت را به من سپرد، از تک تک بچه‌‌‌های فیلم «بی‌‌‌رویا» تشکر می‌‌‌کنم که اگر زحمت تک تک آنها نبود من اینجا نایستاده بودم، قدر همه آنها را می‌‌‌دانم.

امین حیایی: از قصه یک عشق برایتان می‌‌‌گویم؛ این دومین سیمرغ من است. پیش از این با رسول صدرعاملی برای فیلم «شب» سیمرغ گرفتم که یک گروه حرفه‌‌‌ای داشت که با عشق کار می‌کرد. گروه «برف آخر» هم درجه یک بودند که عاشقانه کار کردند و باعث شدند کار من دیده شود.

هادی حجازی‌‌‌فر: سینما در این ۶ سال خیلی با من مهربان بود و من قدردان تک تک اهالی سینما هستم و امیدوارم جبران کنم. یک شوخی بکنم، سر آرای مردمی که آن اتفاقات افتاد، الان هم فهرست جوایز جشنواره لو رفته است، باور کنید این دیگر کار بچه‌‌‌های «موقعیت مهدی» نبود! از بچه‌‌‌های گروهم تشکر می‌‌‌کنم،  مومن‌‌‌ترین آدم‌‌‌ها به کاری که کردند، بودند. از همه چیز گذشتند، بدون دستمزد کار کردند، این جایزه برای شما و خانواده‌‌‌های شماست، ما آمدیم که بمانیم، این تازه اول کار است.

کاظم دانشی: از هیات داوری و انتخاب جشنواره تشکر می‌‌‌کنم. شجاعت می‌‌‌خواست که فیلم من در جشنواره باشد. از شورای پروانه نمایش و سازمان سینمایی ممنونم، این فیلم با تعامل به اینجا رسید. با دعای خیر مادرم به اینجا رسیدم اما جایزه‌‌‌ام را به پدرم تقدیم می‌‌‌کنم.

امیرحسین عسگری: باعث افتخارم است که جایزه ویژه هیات داوران را گرفتم. سال ۹۳ همین جایزه را از خانم فرشته طائرپور گرفتم، روحشان شاد، این جایزه می‌‌‌گوید کارم را درست انجام داده‌‌‌ام.

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها