{{weatherData.name}} {{weatherData.weather.main}} ℃ {{weatherData.main.temp}}

پژمان جمشیدی: بازپرس «علف‌زار» یکی از شریف‌ترین کاراکترهاست

پژمان جمشیدی: بازپرس «علف‌زار» یکی از شریف‌ترین کاراکترهاست
کدخبر : 11775

پژمان جمشیدی از نقشش در فیلم سینمایی «علف‌زار» گفت و تأکید کرد که بازپرس «علف‌زار» یکی از شریف‌ترین کاراکترهایی است که از قوه‌قضاییه در سینمای ایران می‌بینیم.

به گزارش هنر ام‌روز، پژمان جمشیدی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با دو فیلم « علفزار » و « بی‌مادر » در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد درباره پایان‌بندی فیلم سینمایی «علف‌زار» گفت: پایان این فیلم تغییر کرده اما همچنان «علف‌زار» فیلمی سرِپا و با کیفیت است. همیشه درباره اصلاحاتی که بر فیلم‌ها صورت گرفته انتقاد داشتیم اما باید بگویم که درباره «علف‌زار» با همکاری خوبی از سوی نهادهای مربوطه روبرو بودیم و به عنوان بازیگر این فیلم از همکاری‌های صورت گرفته برای اکران فیلم «علف‌زار» تشکر می‌کنم.

جمشیدی خاطرنشان کرد: بیشتر از این نمی‌توانم درباره این موضوع صحبت کنم اما تنها به دلیل همکاری‌های صورت گرفته در جهت اکران این فیلم و حضور در جشنواره فجر تشکر می‌کنم چرا که به نظر من «علف‌زار» همچنان اثری قابل توجه و دیدنی است.

علف+زار

این بازیگر در ادامه درباره نقشی که در این فیلم ایفا کرده، گفت: نقشم در «علف‌زار» را خیلی دوست دارم و در جلساتی که داشتیم هم گفته‌ام که به نظر من یکی از شریف‌ترین و دوست‌داشتنی‌ترین کاراکترهایی که در سینمای ایران از قوه‌قضاییه می‌بینیم نقش بازپرس در فیلم «علف‌زار» است.

 

 

 

ارسال نظر:

  • پربازدیدترین ها
  • پربحث ترین ها